二三食事

星期二,《黑社會2》首影後,已是 9.30pm,行到去厚福街,一心想試的 798 Unit & Co.,無訂檯的情況下當然不得其門而入,所以唯有轉移陣地去到傍邊另一家叫 dap 的法國菜餐廳。

dap 已開業一年,一路都無食過,看 menu 格局,雖說是法蘭西菜,我看還不過是家普通港式西餐罷了,果然。

肚餓呀,算啦。晚餐選擇不多,大同小異。



要問才知道頭盤是煙三文魚,傍邊一個個綠色的物體是醃刺山花的花蕾,帶鹹鮮,還可以。男友不喜歡酸味的東西,所以我一個人吃了兩份。



我點的銀鱈魚┼茶葉燒雞配莧菜意大利飯,銀鱈魚淡而無味,雞肉很鞋,反而意大利飯煮的較硬很合我口味。



(手震 =_=) 三文魚扒和茶葉燒雞配扁麵,三文魚扒味道好一點,但充其量也只能說是不過不失。



酥皮焗蕃薯批,不好吃,朱古力汁太稀。連咖啡也不太行。

環境比較逼,就是一般的小 cafe 模樣,服務非常麻麻,幾位waitress 都不甚醒目。

因為男友襯我上洗手間的時候埋了單,所以不知道 total 要多少錢,約 $100@。不過大概都不會再來了。

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

星期三的午餐,帶男友去試下太古城個豪裝 food court。

因為男友很喜歡吃 pizza ,所以就揀了這家主打有機菜的 Munch 來試一下。(Munch 在尖沙咀漢口道也有分店,www.munch.com.hk)



男友點的日式照燒雞有機蕎麥薄餅 (套餐連沙律 $38) ,即叫即焗,等約 10 分鐘,蕎麥薄餅比較乾身,男仔有可能唔究飽,但味道唔錯,感覺清新。



我的煙肉白菌有機意粉 ($38) ,即叫即炒,味道也不錯,料又夠多,不過最尾我掛住食沙律,食剩一半男友幫我包底,嘻嘻嘻。



最後這個沙律其實是跟男友的 pizza 套餐,但是因為太好味唔夠喉,再加 $10 要多一個。有機菜極度鮮甜,超好食,而且只賣 $10,唔食就笨!(幾廿蚊斤o架o的 organic 菜)

另加兩杯 pepsi light ($7@),最差就係買o野飲一定要去另一個 counter 買,呢樣最麻煩,撇開呢個問題其實呢個 food court 做得唔錯。

非常抵食又好食,一定再來。

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

星期三晚 shopping 完又找地方吃飯,去了新開的優食橫町試下, menu 見這家煮館平平o地又咁橋有位,大無畏嘛!試下唔洗死o既~



魚湯浸娃娃菜,先呷一口湯試味,唔...湯底唔得。即刻有不祥預感。



再來的魚蛋魚腐魚湯泡飯,湯底都係果個 MSG 湯底,魚蛋鬆泡泡,魚腐唔靚唔新鮮,唉~



這 個名為大煮拼盤的東西索價 $98 (二人份)!有燒豬軟骨,煮牛鍵 ,芝士焗椒鹽軟殼蟹 ,粟米墨魚餅 ,蛋沙律。我因為想吃軟殼蟹就叫了一個,結果最難食就是軟殼蟹,不知所謂,椒鹽的辣完全跟芝士不搭調!豬軟骨也不合格,很甜,牛鍵只是 OK,連蛋沙律的味道也怪怪的,較為像樣就只有粟米墨魚餅,可惜也是很多味精。

環境很逼,不好坐,service 也一般,水要叫先有,很大力的掟杯掟碟,雖然唔係掟我但感覺都唔好受啦。

埋單 $150,無下次了。

因為吃了不好吃的東西,我扭著要吃甜品,回到康怡在吉之島和男友 share 了一杯 da dolce 的 開心果搭朱古力 gelato ($33),這才像樣嘛!然後變開開心心的捧著大堆零食回家去啦~

──────────────────────────

dap
地址:尖沙咀厚福街8號地下4號舖
電話:2312 1689
菜式:法式 casual dinning (??)

Munch pizza & pasta @ Food Republic
地址:太古城 3/F 美食廣場 Food Republic
電話:TBC
菜式:西式

煮館
地址:銅鑼灣斯富街48號軒尼詩大廈3字樓E單位
電話:3173 8193
菜式:港式
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates