新居入伙篇 (六)

客廳完成度 100%!!YEAH!!睇相時間-

襯過都無咁o岩色!兩張 Philippe Starck 餐椅真身,講真,暫時都未真正坐過,反而我隻貓好欣賞,勁o係o的 木凳 腳行來行去抓痕!

電腦檯襯 SEVEA 370,明顯本照片係竟過構圖襯埋色先影!電視櫃係全屋第二貴之傢俱!真係講你都唔信!!

梳化隔離o既 CD 同 VCD 陣!!監粗o黎塞爆個書櫃仔,唔,要特登搵返某隻碟出o黎係 0 可能!書櫃仔係男朋友砌o架~ 好叻!!:em_35:em_35:em_35

詭異橙色門 (包租婆's idea =_=) 配鞋櫃仔,已塞滿,再買新鞋的話就唔知放去邊好 lu~ 鞋櫃都係我男朋友砌o架,辛苦晒呢~~:em_35:em_35:em_35:em_35:em_35

基本上只欠廚房就全屋功德完滿,睇o黎今個禮拜都係避無可避啦!!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates