銀行排隊記



lunch time 去了獅子銀行處理雜務,服務之混亂可謂大開眼界。

迷你小分行同一時間塞了幾十人在一起排隊,本來排隊都預o左,但係都無試過亂得咁得人驚!

明明平時係行入去就 mit 飛仔等自己有時間預,中途閃去starbucks 飲杯啡都仲得,佢又唔知點解取消o左,要好似以前咁樣一條一龍喪排!(頂!咁我做乜Q要出個 Power Vantage account?!)

後 尾我就知點解啦!因為原來大連港 (2880)今日開始接受申請表,再加上長假過後零舍多人去銀行,其實我都唔明,佢o的分行已經開得少,但係o的 online banking 同 telephone banking 又勁唔 supportive,要過數去第二o的 account?得!落去分行填張 form 先啦!要申請呢樣果樣?得!落去分行填張 form 先啦!

乜叉都要落分行做,咁我做乜o野要有 online banking?

仲有仲有,果粒 for security use o既蟑螂狀物體,我從來都唔敢拎出街,驚整唔見。咁至此之後我就極少用 online banking,因為仲煩過我落分行,吹脹!:em_36

telephone banking even worst,o的電話打o黎打去都係無人聽!一唔就「咁」 1, 2, 3 「咁」到暈都頭埋!

越講越谷氣呀!

前前後後連埋排錯 5mins 隊,總共企o左 45 mins 先輪到我!

好彩我排隊果時後面企o左個ABC靚仔比我目及下,唔係就悶爆!:em_34

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates