ilub 《奸爸DVD》

WARNING:以下內文含 DVD 內容,不喜勿讀。

我從不避嫌說自己是 I LOVE YOU BOYZ 的 fans,這 DVD 我等了好幾天了,剛才一見到就即買!


看他們的 DVD 都只是為求一笑,但如果不好笑,可以點呢?同一個 gag 翻炒 10 次,你唔厭我都厭啦!除了最尾《恐怖怪談》和某幾段的《娜娜奈奈》幾好笑之外,其他都......我覺得他們平日的電台節目好笑得多!呀,女主角木村乃幾正,「阿奴」就爽啦~~~


攤開......有無必要做到個 box-set 咁大呀大哥?!又貼紙又 postcard (而且係兩疊!!要來做咩先得o架?!),但我相信最大個問題係o的 graphic / illustrations 唔靚囉,no offense,對事不對人,真係似係 junior designer 做的習作。你睇佢「間」到個字丫~~~~


我本來很喜歡的阿叮與阿雄,都已經唔再覺得好笑 lu。彈咁耐,讚下啦,Sunny 的稚嫩導演技巧有待磨練,但他拍的照我依然覺得好靚丫;陳刀的衣也越來越靚,看得出有進步,detail 位多了,好事好事。

另外,隨 DVD 附送(?) 的 CD 竟然無收錄《搖擺烏克蘭》,有無搞錯呀?!!

好,想說的話說完,最後我想問,可不可以回水呢?

唉!

買入價 HKD$99,現 HKD$70 即賣,99%新,有意請留言。(只限本地郵遞交收,不包郵費。)
KLY 說...

如果同你用隻阿占同阿奴簽左名既齋DVD版(18號書展優先版..)黎換,得唔得呀?
其實我想要翻隻CD....

素顏天使 說...

hohoho_KLY > 你比 HKD$70 我, 我就連 CD + DVD + 其他o野都比晒你啦~

匿名 說...

Hi...我想買ar... 我email 係ericlovepinga@hotmail.com... 你contact 我時再約la

素顏天使 說...

匿名 > 已 reply 至閣下的 email.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates