文字有價

書展,無去,我怕人多。加上我要買的書也不過是尋常,一般書店也會買得到。實在沒必要省那小小錢,卻要費時失事地排大隊去購書 (雖然我都好想要周秀娜的唇印膠片)。最近買了四本書,卻共花三百元。我在想,怪不得人家神州大地新一代知識進步神速,國內簡體字書不過十多廿塊人仔;香港的,是的,印刷精美,但索價動輒八九十。作為一枚低收入小青年如我,要吸收知識,買自己喜歡的書,只能精挑細選。


首推上圖左,其實已經出了好一陣子的《信報》文化版專欄作家陳雲《中文解毒》,非常適合「語癌」病患者細讀。其實我是怕變做鄧麗欣第二,因為「我真係用廣東話輸入法打字囉!」(ngoh jan hai yung gwong dung wa sue yap faat da ji loh) 天窗出版,HKD$98。

上圖右,葉一南和大師姐合著《要省、不如不吃》。我愛吃,買的多是和吃吃喝喝有關的書,我常讀葉一南在《飲食男女》內的專欄,書的 90% 其實都是葉一南寫的。至於大師姐,也是我買書的主要原因,她是一名跟隨江獻珠學藝三十年的女子,書內夾了本薄薄的《全港食材最強》天書,她詳寫各式食材出品最佳之店,實為我等嘴饞愛煮人士之寶物。天窗出版,HKD$88。(這家出版社的書價錢跟 OXFORD 出的有得比)


這兩本,《型男講座 - 瞬間必殺 50 技》及《型男講座 第 2 彈 - 人氣男之道》,網上經常有圖片被轉載。買,是為了要哄自己開心。價錢分別為 HKD$73 及 HKD$57,武田篤典 著,Shu-Thang Grafix 繪畫插圖。最近身邊太多不快事,我需要一點笑容。

以下是少許內容 preview。


男人每天很大部分的時間都是在上班,所以辦公室正是養成型男的溫床。我平常上班就是太隨性了,才與型男之路漸行漸遠。平常有同事召喚我時,我都會起身走過去。錯了!真正的型男在轉身回應的同時,手上的打字絕不能停!回應的時候,還要挑眉露出非常 欠打 有型的表情!


移動到同事座位時,更要非常帥氣的連椅子一起滑過去!


我平時接電話時,都是直接把話筒拿起來聽。
太膚淺!型男絕不會這麼做!
型男在接電話之前,一定要把話筒拿起來,像調雞尾酒般在雙手間翻滾啊!


而平時上班打字的時候,我就像普通的上班族一樣。坐在桌子前面打字。
這是不對的!這樣子一輩子只能當凡人!
型男打字,一定要與眾不同!不論如何,一定要給人華麗的感覺!

12 則留言:

KennyT 說...

ngo ping si dou hai yung gwong dung wa da ji dik, so ngan tin shi ho leng nui ar!!! hoi sum d la wei

素顏天使™ 說...

KennyT > doh jeh nei tum ngoh hoi sum ah sing yat! ho gam dung~~

Winsome 說...

haha ngoh dou hai yung kwong dung wa ping yam da ji dik. goh goh tung si dou kok dak ho gwai...

素顏天使™ 說...

Winsome > wahaha, nei do hai ngoh tung heung woh! ta loi ji duck sing!!

匿名 說...

實在沒別要省那小小錢... or 實在沒必要省那小小錢???

Ting 說...

交叉手用 mouse 同 keyboard ...
我真係有咁做!

天才瑪姬 說...

書展我用左500幾蚊買書,差d買到攞唔到呀~
型男講座我都買左,已經係同事之間cir完啦~我地仲無聊到係office扮野添,成日話華麗地影印啦~
個人最"欣賞"係入lift同係電車訓覺個段,最爆笑!

匿名 說...

喺吔, 嗰啲所謂嘅型男教條簡直係吹牛吹到牛股上, 若你天生靚仔身材好夠陽光, 就算撥一撥頭髮傻傻地微微一笑都贏得全場女狼注目啦, 更不說其他不用刻意造作的身體語言。

不過都好, 條友寫哩本書起碼為那些沒希望的男士, 如五呎欠一吋、俊如八金、口吃如瓜刨、腳短身長如猩猩...等等人士, 仍可樂觀地保留一絲可貴的幻想, 希冀一朝起來變身黃敏德、吳彥祖、任達華等。那作者真擁有一分仁慈的同理心。

劏牛佬

素顏天使™ 說...

匿名 > 已更正, 謝. 亦請盡量不要用匿名留言,感謝。

Ting > 型男!

天才瑪姬 > 其實睇睇下都麻麻地好笑, 可能無左新鮮感, 之前在網上睇過.

劏牛佬 > 哇好久不見, 咁本書都係得啖笑, 真係型男都無必要學呢的野, 唔型的男士學左咪變港男個印尼王子 lor.

匿名 說...

點解吾寫港男?

謝謝.

bobo

素顏天使™ 說...

bobo > 因為今屆無一條仔得, 無個靚仔, 一係就有身材無樣, 其實大部分兩樣都無, 完.

匿名 說...

唔得, 我要更正下。我成日有嚟哩度, 睇啲食嘅資料, 不過唔出聲做沉默的讀者咁解嗟 !

劏牛佬