秋冬湯水篇-雪梨雪耳南北杏豬展


之前介紹過潤唇膏,今次就寫下湯水啦。

呢煲o野咁大煲呢都係我自己飲晒,
男友長期有屋企湯水飲呢就好不屑飲我煲果o的o既,
咁我無得飲呀,就要自煲自飲囉。

都係o的好簡單o既湯,雪梨雪耳南北杏豬展。

我手痕又再落o的北菇啦,同埋杞子,
呀仲有蜜棗係一個 MUST 落,唔好問點解。
(按:apple13 話原來蜜棗有「藥引」作用o架~)

雪耳北菇可以的話就凍水先浸過夜,
豬展飛o左水先,其他o野就洗乾淨雪梨就切細塊,
全部料水滾一o野掉晒落去。
等水再滾就轉細火煲佢1粒鐘就乜都得啦!
最尾落o的鹽吊味,so easy!

(後 按 ─ 我去買豬展果時阿姐教話,如果唔食湯喳呢,用肉眼煲都得,$1X蚊,煲完個湯超甜但係舊肉就超o鞋唔食得,我無試過唔知 work 唔 work 喎~ 我用呢舊係水展,$7,靚o的果o的展就都係 $1X to $20 就夠啦,以上全部都係講緊 1-2 人份量。)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates