laid-back Sunday

星期六我的又靚仔又對我超級好的男友來我家幫手做家務(!!!),
掃地,洗地,拖埋張床出o黎洗埋個床下底,
你知道嗎?我的男朋友在家可是個超級大少爺呢~
感動~~:em_45
見佢咁辛苦,為o左好好咁報答佢呢~
所以星期日就請佢去食個靚 tea。


(由上至下:英式多士‧魚子煙燻蛋 / 叉燒酥‧煎糯米糕‧炸蝦餃 /
灌湯餃 / 法式燉蛋‧(影唔到o既)桂花糕,$148 for two未連加一)


下午去了老銅霞飛路high-tea,
比我想像中平得多,環境十分之《胭脂水粉》,
聽著國語老歌,透過落地大玻璃看見維園的綠樹,
呷一口香片,感覺 laid-back 到爆,
o的o野居然亦OK好食,過了一個非常舒服的星期天。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates