龍兄鳳弟



真係講你都唔信,講o左你都未必會信。

我o岩o岩真金白銀用 $250 (貴飛呀!)買o左 iloveyouboyz o既龍兄鳳弟 live!

艾粒歡樂滿Tour PartII 之龍兄鳳弟」

大家聽到都係流露o左不可思議o既神情!

嘩哈哈哈哈哈!:em_49

講真我都無耐無試過要買飛睇 show,睇 show 邊洗買飛o架jet?
實唔知忽然間就會有人塞o的飛比你叫你去睇o架啦~
不過商台o的 show 好乞人憎,拉闊果o的超難 手羅 飛,為免無得睇,我最後都係出下策 ─ 比錢買!!!!

難得又有人陪我癲,當然就唔係男朋友啦~ 係同我一樣日日 4-6pm 痴住 903 聽《萬世巨星》o既友人 A小姐!YEAH YEAH~

每日的《萬世巨星》時段是我「最好的時光」呀可謂!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates