有貓的生活 (踏入第二周)


(貓仔呢排最愛玩鞋盒,我請男友幫我吉o左個盒好多窿~驚焗親佢)

.貓仔食得訓得健康到爆,不過就好痴人,成日走去我大脾訓覺~

. 今日下晝帶貓仔到屋企附近一個獸醫度打預防針(第一支),獸醫係好友 ML 推介,先代 jack-jack 謝過。獸醫讚 jack-jack 好乾淨(梗係啦我成日有幫佢用沖涼粉沖身)同埋眼仔好精靈,仲出奇地乖到爆!打針郁都唔郁又唔 meow 又唔掙扎!奇!!!

.埋單幾甘,針$200,杜蟲藥$38@,醫生開o左2粒,順手買o左貓用牙膏牙擦,盛惠$3XX,我睇人醫生睇個貴o的o既都係$190咋…....=_=

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates