最憎燒o野食!

友人 A 於上海返港,話約食飯,
今日收到通知,友人 A 揀上友人 K 屋企燒o野食 ─

即是上次中秋節果次超唔愉快經歷事發地點!:em_37


我最憎燒o野食,又肥又熱氣,食o野又預唔到份量,
就算你話燒的菜呀金菇果o的又係落牛油肥到爆,
我好少食熱氣o野,食親都會勁出暗瘡。
食完又會一身味,淨係諗著衫都要諗餐死。

最慘,係我呢期勁減緊,
因為連隔離位阿 PM 都話我肥o左,
連其他人都覺即是肥爆啦!:em_40
男朋友都有投訴啦~


減o左幾日 (節食,半戒肉),有少少成績瘦返 D D D,
要趕住響 X'mas 前瘦瘦瘦瘦瘦瘦,
要見男朋友屋企人呀!咁肥點見人喎?

唔去 又 或者買o野上去食,又好似搞到搞手 F 好難做,咁可以點?
而且人地阿 A 小姐興高彩烈咁樣喎~
我真係好憎燒o野食呀~~~~~~~~~~~~~~~~

可唔可以淨係上去飲酒呀?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates