多謝大同!

昨夜有幸同男友睇o左場好精采o既 live,
蔽公司同華納搞o左場方大同o既 CD launching mini concert。

開場C君六永以 rap 介紹方小朋友 (佢得22歲咋!),之後就係 non-stop 既精采表演,
〈妹妹〉〈南音〉呢o的點會唔唱!大同 live 完全係正過聽 CD!
令我意外o既係原來打鼓既果位伯伯係大同老竇阿世伯!
又勁又 charm!我就睇得非常投入~
最尾仲唱o左全碟我最喜愛歌之一〈我們能不能〉做埋尾。

而且我睇o既係第一場業內人士場,得到大同師姐麻甩仔夢中情人 Fiona 薛凱琪,
可能旁邊有個勁人係真係會有好影響.已經比我想像中唱得好好多啦~
合唱o左〈春風吹〉女聲混合版同埋Eason o既〈兄妹〉,
我敢講絕對唔比 Eason 唱得差!

同場加影!星光熠熠耀大同!
麥哥里小劇場咁細(80座位限定),
o黎睇 show o既有明哥黃耀明!又有鄭融!
恭碩良都有o係度o播(佢係下一場 guest)~

看得我非常開心過癮~ YEAH~

(*本文絕非廣告!場 live 真係好正o架!)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates