難題─queer bar for a straight guy



好友 gay 佬 J 先生酒吧開張,
身為好朋友當然會於 opening 時撐一撐場。
最初諗住係今個禮拜五喎~

男友跟 J 先生從未見面,本諗住於開張時帶佢去見見人,
又竟然極難得地佢今次又肯去喎!!!
滿心歡喜,約埋我同 J o既共同好友 AY 小姐夾少少錢訂埋花籃。

難題又o黎了~

J 尋晚 MSN 我話風水佬叫佢改做下個禮拜一 official opening,呢個禮拜三開始做 soft launch,同埋 J 有個 partner P 會介紹一o的直男比單身o既 AY,當然我不能阻住人搵食。所以 AY 就事必要星期三去

問題係,我係非常之想同我男朋友一齊去,但係我同佢之間有個戇居都不能o既不明文協議就係一個禮拜只會見兩日比到盡都係三日。尋晚星期一見完如果星期三又見咁密佢一定唔肯。(我一定唔會 give up 星期六呢個 official dating day)

再再再加上,我本身星期三係約o左另一好朋友 AL 食生日飯,已經推遲o左佢一個禮拜我唔可以再推。就算呢一度可以推咁個花籃又點處理?無理由花籃到人唔到呀?咁又應該幾時先送去?

如果我下個星期一去咁可能男朋友會好悶,因為就算 AY 同我男友佢兩個唔熟但係都叫做話見過識得,但係星期一就真係成個場都係 gay 佬,我男友直到不得了其實都頗抗拒,如果星期三去就會係 half half 一半直一半基啦~好少少咁啦~

所以呢~我都唔知點算~好X煩!!!!!:em_40

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates