是日sick leave

早兩日先同 pm 講話:我好日都唔病o架!點知開口中!!

今日真係病o左,感親下果o的啦,有少少燒同暈。

放假就梗係有咁晏得咁晏啦訓到!

12點起身,好肚餓,整o左個日清o既撈麵,男朋友話香蒜味好食喎~
我煮得就梗係唔會齋麵咁寡啦~
快炒o左個筍粒肉燥同埋雜豆,煎兩條我最愛o既蜜糖腸仔~
前後只花10分鐘唔洗就搞掂~
個麵的確係幾好味~不過我諗我自己調個汁會仲加好味~kaka

下晝去o左行買o的日常用品咁啦,發現原來上環永安地庫有個乾貨 supermarket,
仲要係好多奇怪貨品!正!!順手買o左隻杯比男朋友~

臨返屋企前去o左源記飲桑寄生蓮子蛋茶,一個禮拜飲一次,
返到屋企睇o左尋晚集《胭脂水粉》然後唔知做咩大昏迷到10點~
醒返先落妝,嚇死我抹抹下塊棉花有血!
原來我流鼻血!!可能天氣乾燥??
我咁大個女都無流過鼻血架~~~~~~

之後開著 Now TV 一邊拖地一邊睇《聊齋艷談續集之五鬼神》,黃秋生做主角?!!!

搞完晒先去沖涼再敷o左個補濕 mask~

結果放假都好似乜都無做過,咁又一 day!


Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates