唔做媒人三代好

古語有云:「唔做莊,唔做保,唔做媒人三代好。」

adage is always right.

尋晚 Halloween 同好友 J 先生去相熟酒吧新舖飲o野,
早前因為 J 有o的小生意要搞,
介紹o左朋友 P o既男朋友 B 比佢有o的業務上o既o野要做,
(我唔直接認識呢位 B 但係我相信 P)
點知最後鬧得不甚愉快,
當然其實我都係尋晚先知個 whole scence,
好友 J 無怪過我,(tho 佢都講到明唔熟的話晨早反o左面)
我亦都唔會怪友人 P,(因為確實唔關佢事)
不過我就極度唔好意思啦。:em_46

話晒都係我做介紹人,唉。

關於做介紹人,其實以前都試過有o的類似o既事發生,
友人 K 有單好趕o既 job 要搵個 flash programmer,
咁我 on-hand 都係得一兩個呢o的唔熟o既朋友可以介紹過佢,
點知呢條粉腸埋門失場,電話打o左3日都熄o左機,
仲出動到撞o左車入o左醫院呢o的爛 excuse,
我信你就算真係撞車,但係其實佢又無穿無爛,
打個電話話做唔到個 job 等我朋友 K 可以搵過個人丫嘛!

唔做 / 做唔好 / 唔識做 都唔緊要,早響丫!唔好累街坊!:em_39
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates