集思益廣大行動之改名篇

獨立生活兩年後,響我好男友 (勞力+心血+$$$) 協助之下,
終於得償所願可以養返隻貓!!!:em_48

星期二晚就會去到 aacat.com 其中一位義工度湊隻貓仔走。
呢兩日超忙勁奔波就為o左買齊晒o的o野接佢o黎住,
基本上貓所需用品全數買齊 (我諗買凸添~)
而家就苦思緊改個咩名好!!:em_36
心目中我查實無咩特別 preference,苦惱中。
um...想要型o既,中英唔拘!!



諗過叫佢做皮蛋或者 Jack!
(男友最近沉迷睇《Lost》,
戲入面 Jack o既氣質其實都幾襯隻貓,
但係我一諗起成龍大哥叫 Jacky :em_37 呢o的反胃性聯想就...)

貓仔資料男性,短毛灰色無紋唐貓仔,兩個月大,活躍到好似有過度活躍咁!!
(暫時未能提供照片)

呀!好名例子我覺得有倪震屋企新果隻貓小花 (洋名 silver),
又或者 Paris Hilton (前) 愛犬 Tinker Bell~

無酬金無獎品,不過不妨比o的意見啦!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates