有貓的生活 (第三天)

繼續要為貓而 shopping,買極都仲有o野要買。

check list
1) 漂白水一大桶 ─ 小貓入住後家居清潔要更勤,o的清潔用品去得好快。
2) 廚房紙巾 ─ 理由同上。
3) 膠袋仔一大包 ─ 掉貓砂同倒 C 用。
4) 噴水壺 ─ 治貓工具,養貓書教o既,同埋有朋友真人實證,真係 work 喎(據聞)!
5) 貓用指甲箝 ─ 我對手已經好似受o左酷刑咁樣花晒,佢今朝抓抓下o的無情力抓損埋我個鼻,流血。男朋友聽日o黎幫手,可以搵個人捉住佢比我剪手甲啦終於~~~嗚~~嗚~~嗚~~

貓仔 up till now 已經去o左四次大,但係有三次都係流質,
尋晚同友人ML飯聚,跟據佢經驗所得咁樣好唔正常~
加上佢係食乾糧就唔應該係咁,
ML就估可能係因為佢飲水喉水 (我以前隻貓都係飲水喉水o架嘛...)
咁我尋晚換o左佢飲o既水做煲過o既水,我希望會好o的啦。

但係尋晚佢勁"奀皮"囉~我去完食飯返屋企,
發現佢響自己個竇度屙o左(爛) C 呀!!!!!
好彩佢係屙正響堆布度無過底,
但係都要將入面o的布(舊衫)掉晒~抹死我啦~:em_40

我亦都終於習慣o左佢o既叫聲,朝早六點 meow 我我都無醒,
實在係可喜可賀。:em_45 (我呢期個樣殘到爆同埋出晒暗瘡,超級唔夠訓)
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates