有貓的生活(第二天)

(攝於今早 7am,走o左上我張床度嗲我呢~n_n)

貓仔已經完全習慣o左我屋企o既生活,
但就超醒訓,小小小小小聲音都會整醒佢,
搞到我收音機都唔敢聽,歌又唔敢播,
電話都要柄埋入廚房講。

同埋呢條友仔阿伯一樣,
朝早6點半準時就 目訓 醒, 然後就狂 meow 務求嘈醒佢僕人(我)為止。
開o左籠放佢出o黎就咬我電腦隻 mouse 條線,
( Mac o的 mouse 好貴o架大佬~ $450 一隻呀!)
睇o黎要轉做 wireless 方為上策。

問題又來了,關於佢食緊呢隻貓糧,
真係好唔掂,今朝佢去o左兩次大,
臭到爆~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~:em_37
我以前隻貓食普通Whiskas果o的吞拿魚及三文魚味貓糧屙o的屎唔臭o架喎!
救命!!!!好想快o的轉o左佢o的糧呀!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates