[BLOG TAG] 我的理想屋企

多謝 ♀幸福肥寶♂ tag 中我。

不過呢條題目好難喎我覺得,諗過好多答案,好理想化果o的都係同錢有關,住o既o野,香港地呀,有錢就乜都得啦,唉~

最理想化無 budget 答案

1) 南區小白屋獨立花園洋房車位連游泳池
全屋落地大玻璃,望得穿埋人地間屋果隻。

2) 裝修 MUST 要有 taste
一定唔要似蔡慧敏或者死o左果個祥哥o既屋企。果隻鬼佬上海灘式中西合璧都唔得!我覺得娘爆
最好似《Sex and the city》Charlotte 果間~ 嘩哈哈哈哈~

3) 酒店式服務
工人,係MUST。但要唔好比我見到佢出現,我唔鐘意同o的生保人(非親非故)住,同時間間屋要勁一塵不染,有如示範單位一樣。

4) systemetic 電衣櫃
有無睇過《原罪犯》?總之就係果個啦。據說係 Samsung 出品。呀~ 又或者好多年前有部叫《叻女獎門人》(Alicia Sliverstone主演) o既戲,入面果個 Barbie-alike o既電腦化衣櫃,亦可!

5) 浴缸
係果種零零舍舍一個兜放響房中央,一邊可飲香檳一邊浸其泡泡浴仲可以睇埋電視,飛到o的泡一地都係。(詳見於各外國電影及電視劇) 要有o的 vintage feel,唔要果o的按摩大浴池!

至於 tag 邊個呢,唔得閒 tag,
想玩就自己留 message 比我啦衰鬼~ thanks!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates