可怕夢境篇之《原罪犯》本地版?

今朝起身,喊醒,嚇死 目訓 響我隔離o既男朋友。

發o左個好恐怖o既夢,比較長,當故仔聽下啦即管。

故事係 - 我去一個中學同學聚會,席間有一個我好憎佢o既女同學 A,
而佢當年讀書時代係做o左一o的事令我不能釋懷 (恕不能在此公開,too personal) 。
女同學 A 中學時代係果o的忌安系 -
即係肥屍大隻,醜樣,蝦蝦霸霸o既人。
長大o左,依然佢又憎我,我又憎佢。

飯局中一樣針鋒相對單單打打,然後真係打起上o黎。
唔知點解中途殺出兩隻老鼠,兩隻老鼠又想爬上我度
(個夢入面係有o的好 detail o既 close up, 嚇死我),
然後個飯局竟然係響我舊屋企發生。

打到最後,我唔知點解會手執一支晾衫竹咁上下物體,一下遲疑,
佢用一個指甲銼插o左入我額頭正中央,然後我又吉正佢個心口。
咁個夢係我發o架嘛,
邪不能勝正,佢梗係死o左啦。

之但係我都唔好得幾多,變o左弱智(我無睇到《阿旺》o架!),
最慘係男朋友又離棄我,
然後最尾個鏡頭係變o左弱智o既我食緊飯,流晒口水果隻呢,
咁跟住我就喊醒o左啦。

後尾我訓醒再諗,丫如果寫做劇本,不如話原來我就果個女同學 A,
因為愧對於我所以呢就發o左個咁o既夢。
再比幾個 shot 係解釋返成件事。

真人真事+暴力場面+煽情+仲有詭異 twist 位,可以拍套《原罪犯》啦!

p.s. 現實生活中,聽聞呢位女同學 A 做o左導遊,瘦o左 30 lbs。
不過我依然好憎呢個人。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates