從夕陽無限好到大閘蟹

(打o左四次!!!!先出到呢個 post:em_36)

星期六的無聊日記

1pm 男友跟我到屋企附近的尼斯餐廳午飯,住西區o既街坊唔會唔識呢間o野啦~

3pm 回家玩貓(其實係比貓玩)。


(夕陽無限好~~~天色已黃昏~~~~)

5pm 上o左山頂,諗住行山。不過我地上到o黎太晏,黑夜早來加上我地衣衫單薄,所以,無行到山:em_34。兜o左山頂廣場一圈,食o左個哈根德斯紅豆雪糕,男友飲o左杯 illy o既熱啡。排長龍等纜車落山o既時候,我凍得滯插o左隻手入男友件衫度,互相依偎,真係浪慢喲~ 呵呵呵呵呵呵呵呵~


(好抵!$30@)

7pm 落山,去o左 PP 睇衫,又響 ZARA 跌錢,多謝男友。btw,連根拔終於裝修完啦!不過未行~

8.30pm 落o左銅鑼灣,上o左潮樓 [ 食評 link ] 食大閘蟹,食o左兩隻~ YEAH~ 9pm 後有七折,抵食!!!!:em_35 等位時見勁多一身名牌o既人一齊等特價時段,唔明囉~ 咁有錢都要等特價?住 Gucci Chanel 著飛甩雞毛 Burberrys 喎!諗起 《Sex and the city》 其中一幕,Carrie 等巴士,撞正自己個 ad 響巴士車身,比個阿嬸串佢 "why you take the bus as you already on the bus?"

11.30pm 返到屋企。我幾驚貓仔會凍死o左呀!




又到報答好男友時段。

‧男朋友話比我聽食大閘蟹果時佢肚痛,我 order 第二 round 果時其實佢係唔想食o既,不過見我咁有癮就無話比我知,同埋其實佢係好怕食蟹o架~真係辛苦晒~XXX :em_35

係丫~ 我擺到明就晒命~ 有得晒唔晒,會折福o架!
晒命其實都係感恩o既一種方法o黎o架嘛~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates