杜汶澤





我眼睛想旅行。

[太陽報 相關報導 ]

... 另外,阿澤昨日接受電台訪問,被問到黎明有否聽過由他演繹的Rock版,阿澤正經地說:「佢問我做乜搞到咁呀?」阿澤更笑言進身樂壇專攻沉悶的OL、Band 5學生及貨車司機,他鬼馬地說:「仲可以同客貨車司機性感女神鄭希怡埋手搶客。」

─────────────────────────

o下?Rock 版????

我聽完仲以為係 348 或者 Cyber 版!乜原來係 Rock o黎o架咩?

o拿!我絕無貶意,我覺得阿澤唱得好過黎生好多喎!
完全係帶到隻歌本身o既風味出o黎!

正呀!!!真係「唱得招積,聽得舒適」呀!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates