燒脾這東西


我對燒脾有著近乎病態的迷戀。

就像愛情,有時侯你越想得到卻又越得不到…

OK!OK!

廢話連篇o既開場白就講住咁多先,o的咁Q扮o野o既文藝腔口我都係做唔到o架啦~

燒脾,好多人嫌佢個橙色皮甜爺爺,我就不知幾鍾意,但係可能真係買o既人少啦,燒脾呢味o野真係好似絕o左種咁(燒翼反而見得多),所以我依家係見一隻就食一隻!愛護文物!!

呢個外賣燒脾米購自公司附近o既新式燒臘舖千燒百味,(又係)美心集團。

整得麻麻地,嫌佢唔夠甜。



不過個外賣兜就認真趣緻,有個隔裝「食送」,咁就唔會整淋晒的燒味啦!

燒脾湯米粉連飲品 $23,麵飯同價。

--------------------------------

千燒百味
地址:側魚涌英皇道971號英皇大廈地下 (側魚涌地鐵站A出口對面)
電話:2561 5760
菜式:港式

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates