中華料理三個

男友小病中 (感冒啦~),留我家中晚飯,食清淡少少。

以下是三個教學樣本,一個好o野,兩個"o賴"o左o野。

好好味,lam lam 月利,豉汁蒸排骨。

第一次做就大成功!

材料:豆豉 + 排骨(一字排,約$15) + 蒜 + 指天椒(可落可唔落)

做法:
.排骨洗淨索乾水,老抽生抽糖先醃30mins。
.蒜蓉剁的極幼,豆豉用刀背搗爛。撈埋排骨再醃15mins以上。
.下豆粉、油和麻油,撈勻,再加水少許,撈勻,醃15mins。
.切指天椒絲,喜辣者可連耔放,不喜者 (如我) 則去耔切幼絲。
.放架上水滾大火蒸10-15mins。即成!

男友 grade 100分!呵呵呵呵呵呵!

(注意:此人嘴刁刁,絕非 tum 我開心,唔信睇埋落去)

得個樣睇得o下o既 水豆腐。

材料:淨豆腐花 (兩碗) + 冬菇6隻 + 肉絲少許

做法:
.um...唔講啦!總之因為最尾個獻埋得稀得滯同埋o的水太多o羅!

男友評:食落口第一啖已經皺眉 (shit!) 覺得稀得滯,勉為其難比 70分。因為係我逼佢比先有添咋! =_=

我自己評:淡茂茂 lor!係呀!點jet!人o地呢味都係第一次整咋嘛!

連菜都整瓜埋!白灼蠔油小棠菜!

材料:小棠菜一斤 (嘩! 平到爆!$2斤! )

做法:
.咪放滾水淥熟佢囉~
.上碟時下蠔油,另再燒熱一匙滾油淋面。

衰o左o的咩:熟得滯 :( 我諗我淥菜果時發緊呆

死啦!阿林公子比我搞到佢平日嘴叼叼,我煮佢都照彈呀!

不過都係好事,我情願佢講真話,好過呃鬼我話咩都好食丫,right?

p.s. 買排骨時阿豬肉佬極出奇問我點解識買一字排,仲要問:"嘩!邊個教你o架?咁叻o既?" 用o的問細路仔o既聲線問。嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻~ 佢以為我好細個呀係細路呀!咁我咪交足戲咁答:"係呀!阿媽教o架o羅!"

係咪好想嘔呢?嘩哈哈哈哈哈哈!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates