佳味居



同事 D 提議到太古城午膳,想去 KFC 換部 sudoku 機,不過原來新裝修後o既 foodcourt 係無o左 KFC,一場o黎到,就係埋呢度食啦。

行o左一圈,先去飲品部買杯 pepsi light ($7),呢個 foodcourt 最乞人憎就係所有買o野食o既都無o野飲賣,逼晒去一個飲品部,換句話講即係要排兩次隊!

之後去o左呢間都頗多人排隊o既越南o野買個 生熟牛河 ($28) 食下,一邊等一邊睇住o的職員機械式咁「綠」個粉。咁樣睇住佢整都幾得意。拎住個盤再自己灑的乾蒜同花生碎響面,另外仲有青檸仔同辣椒絲又係任落,呢樣「設備」都幾好。

味度方面,其實個粉同埋湯底則好一般,但以 foodcourt 質素o黎講就還可以啦,勝在料多,o的牛肉落得好重手。仲有湯底味精都幾重,我食完好口渴。

見有人龍潮店南翔小籠包分店,下次可以試下!(不過我聽到落 order 之後要等 20mins!)

p.s. 呢度個 foodcourt 自己有個名o架!叫「大食代」,lol!

──────────────────────

佳味居越南湯粉
地址:側魚涌太古城中心 Foodcourt
電話:TBC
菜式:越南
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates