我 Heart Kitty

4.30pm 早閃去睇醫生。

6pm 食o左一碗有腸仔同菜o既米線送藥 (病都要自己煮,可憐),昏迷。

8pm 朦矓之間有兩個電話打過o黎,一個係 E 小姐,話比我聽見到 "Yeah~Yeah~Oh~O",另一個係我男友,話做o野唔得閑o黎睇我,咁我當然極失望,同埋發o左小皮四。

9pm 男友再打o黎,話佢依家走得啦,咁我再問佢上唔上o黎,都係唔上,無奈。

10pm 起身食藥順便打比男友,問佢響邊,佢話響自己屋企附近,轉頭打比我。嬲。

10.10pm 有人用鎖匙開我門~ hee hee ♥

所以之後就有呢盒 Hello Kitty 手指餅o既出現o羅~ 仲有鮮奶o添啊~ YEAH!

「你是最好的,你知道嗎?」

:em_48

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates