年初二食事 (二)

買了戲飛深夜看戲,響屋企睇 now TV 睇晒成套《戀情告急》先閃。

其實本來夜晚係 schedule o左去男友屋企食飯,但係男友媽媽好多o野搞又唔係好舒服就約o左過幾日先食,電話拜o左年先。所以男友就 suggest 食好o的,結果去o左三里屯。

響三里屯兜o左個圈,最後就揀o左呢間,因為 overall 唔算好貴同埋個 set 好似多o的 choice。

環境以藍色為主,其實我一路都好怕o的藍色燈o既餐廳,唔好問點解,硬係「仍」住會好難食。

呢餐就有好有唔好啦。


鹹牛肉雜菜沙律,唔錯,菜好新鮮塊鹹牛都OK。


青豆煙肉忌廉湯,好鬼難飲,怪味,yack~~~ 我開始懷疑呢度係 fusion o野。


煎龍月利柳配粟米牛油果 dressing,魚煎得好,夠嫩,配菜薯粒粒亦都好味。不過果個新派 dressing 真係好唔掂,有咩可能可以整到牛油果咁酸o架??


肉眼扒配雜菌,呢味就唔錯,肉眼扒要 medium well 都真係出到 medium well。


chocolate moouse cake,一言蔽之 - 唔新鮮!即係唔得啦!另連餐飲熱啡同埋熱檸茶。

服務一般,成日響你身邊行o黎行去,有o的擾人,可能因為無客佢地得閒得滯先會咁o架啦。另一樣就係上菜較慢,要留意。

二人餐埋單連加一 $310,都可以啦。

--------------------

sens cafe + bar
地址:灣仔港灣道28號灣景中心1樓三里屯17號舖
電話:2511 7311
菜式:西式

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates