鹹柑桔水

喉嚨痛得要死,全沒有心機。

早上起床,喉頭忽然痛死了!以為是秋涼乾涸,到下午還沒有好轉。


上次跟網友 Q 小姐見面 (相關舊文),初見面我送了她一小小小瓶在越南買的特濃魚露小禮物,她送了我自家醃製珍存鹹柑桔,相裡面後面黑黑那瓶。前面那瓶該是鹹檸檬吧?可以沖鹹檸七喝酸梅。


剛才用熱開水,少許蜜糖,還有鹹柑桔,泡了杯鹹柑桔水。喝下去是舒服一點,希望快點好轉吧!杯子在 MOS Burger 儲印花換的,我近期很愛用。
匿名 說...

MOS Burger 隻杯好靚呀!!!!!!
仲有無得換呀? ><................

素顏天使 說...

vivi > 食夠 $20 就一個印, 儲 10 個"吸"夠一張 card 就 OK. 換到 2007 年 12 月左右. 另外仲有一款 soup cup 揀, 或者換野食都得.

匿名 說...

你飲晒呢d 可以去我屋企附近0既海洋藥房,中藥部賣緊 $1/粒,記住自己帶個小器皿去

匿名 說...

其實好想知鹹柑桔係點整的呢?
heehe....因為我一直都唔識.....

素顏天使 說...

lulu > 除左呢樽之前我另一個 frd 都比左樽我, hee hee. 有排都食唔完.

B > 所謂各處鄉村各處例, 其他人點醃我唔知, 我阿媽個醃法就係咁樣的.

新年果o的一棵棵o的桔呢基本上係唔會食o架嘛 (太酸), 咁我阿媽就會擇晒佢地落o黎, 洗乾淨抹乾水. 再預備一個大樽, 先放晒的桔落去, 再放超大量粗鹽, 有的屋企興唔落水, 不過通常都會落. 就係咁o者, 醃返佢起碼三五七年就食得啦.

匿名 說...

前面那樽係酸梅耶 ~~~ 你可以中爛佢加梳打水飲 ~~ 好好味架 ~

素顏天使 說...

Q > 仲可以蒸肉餅 / 蒸排骨 / 蒸魚 喎, 哇呵呵呵呵~ 多謝多謝!

微笑 說...

"醃返佢起碼三五七年就食得啦." 唔係啊?縱食得,會唔會中毒?

素顏天使 說...

微笑 > 鹹柑桔係要醃咁耐, 醃得越耐越好, 你唔識野唔好亂咁 up.

順帶一提, 選用醃製的柑桔一定要是完好無缺無穿無欄, 醃前先放大太陽底下曬 3 幾日抽乾水份.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates