期待中《SAW IV》

萬聖節快到,除了去海洋公園哈佬喂之外,相信看《SAW IV (港譯:(恐懼鬥室4回頭是岸)》都是走不掉的重頭節目之一了!



(此兩款均為美國版電影海報)

故事內容簡介 (copied from mov3.com):
今集由《恐懼鬥室》系列原班人馬繼續重手泡製血腥驚嚇,緊接著上一回的劇情,「拼圖殺人狂」及繼承人 Amanda 宣佈死掉同時,警探皮利斯聯同史達咸(Scott Patterson 飾),一拼協助老差骨警官荷夫曼(Costas Mandylor 飾)詳查「拼圖殺人狂」殺人遊戲背後的玄機。同一時間裡,唯一接觸過「拼圖殺人狂」的特種部隊人員列克(Luriq Bent 飾)突遭綁架,急需逃離連串死亡陷阱和佈局,否則只有死路一條!荷夫曼等人沿列克的線索追查下去,赫然發現一切皆牽連到「拼圖殺人狂」前妻翠爾(Betsy Russell 飾),因而揭發「拼圖殺人狂」鮮為人知的震撼過去,惡魔源頭終極現身!

據悉今集除了一堆硬橋硬馬 hardcore 機關之外,亦首次加入了 CG 製作,不知效果如何。

雖然如此但實在是非常興奮,勁期待!

本港時間10月26日上映。
Gold Lover 說...

我自問睇左張海報都有D反胃. 有D好奇究竟係乜野驅使你去睇呢?
如果係鬼片個D我又無咁驚喎, 但血淋淋的畫面實在太嚇人了.

素顏天使 說...

愛金號 > 我睇晒之前 3 集, 超鐘意. 佢入面好多的你諗都諗唔到的機關啦, 同埋好多決擇問題勁玩限時困獸鬥 e.g.夠唔夠膽切左自己隻腳解鎖定還是等死, 唔係淨係血腥架.

Gold Lover 說...

IC, 問多句, 你男友會陪你一起看嗎?

素顏天使 說...

愛金號 > 會架.

匿名 說...

我覺得一集不如一集, 第一集非常有驚喜, 比同類既另一套困獸鬥 cube 好得多, 不過去到第三集真係一味得血, 越黎越唔掂

另外睇左鬼影, 唔知點解我睇到最後見到隻鬼騎住男主角果時我竟然覺得有 d 攪笑, 唔知係咪係屋企睇 dvd 既關係, 係戲院可能好 d

素顏天使 說...

Crazydiamond > 騎膊馬果度好驚喎我, 睇到人都寒埋呀!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates