ēpöch coffee bar & desserterie

晚飯約了朋友在公司附近吃,時間尚早,加上我下午吃了大大個燒味飯 (OK,其實是好誇張的叉燒五寶飯,而且是吃光光),就說不如輕食算了。太古坊附近有這家新開張的 ēpöch,想不到環境充滿中產味道,晚市價錢卻這樣街坊價。看餐牌,選擇比灣仔星街分店還要多,價錢卻比其便宜約 20%。星街分店光顧過一次 (相關舊文),只試了甜點,印像中不過不失。


女侍推介這裡的晚餐,一客沙律/湯 + menu 上任選一個 hot dish + 咖啡,都只是 HKD$78,吃甜品啊也只是 HKD$98。要知道這裡一杯咖啡都要 HKD$40,那麼這個套餐真的很划算呢,我和友都點了沒甜品的晚餐。(p.s. 甜品櫃那邊站的哥兒挺帥的呢!)


首先是很精緻的雜菜沙律,青瓜 / 黑橄欖 / 生洋蔥 / 生的 Cherry Tomato / 紅燈籠椒 / 黃燈籠椒 / 水牛芝士粒,加上少許的沙拉油。因為蔬菜很新鮮的關係,原本這幾款的蔬菜都不是我愛吃的,但因是新鮮格外爽甜,所以我都差不多是全吃光了。


友人吃拿破崙意大利粉 (Neapolitan),賣相漂亮食味也不俗,材料豐富,很是惹味。我試了一口也覺很不錯,友人則頻呼好吃。


我吃 Spaghetti Carbonara,肥死人,但真是超好吃的說!Carbonara 賣的地方多,做的好卻難,這店做的味道較濃,很對我的口味,煙肉也下很多,加上香濃的芝士,不消 10 分鐘就被我極速吃完了。又,友人說覺得這個像賽螃蟹,我則在哈哈大笑。


我點了 Cappuccino (前) 友人則喝 Mocha (後),Cappuccino 畫了花是驚喜,這店的咖啡都用 illy,有品質保證,水準也著實不錯,Cappuccino 的泡打的綿滑幼細,不輸我愛喝的 COVA 呢!

女侍有禮,有笑容。買單連加一約 HKD$172,謝謝友人請客。

各東區的街坊們又多一個好選擇了!

---------------

ēpöch coffee bar & desserterie
地址:鰂魚涌華蘭路 12 號地下 H 店 (即太古坊 Island East 對面)
電話:2811 2140
菜式:西式 / Cafe
備註:Official Site
jetaime 說...

Carbonara 賣的地方多,做的好卻難 <---呢句真, time squares california pizza 0既Carbonara做得好好, 你可以試試

匿名 說...

那杯咖啡圖片令我想起陳豪先生.

KennyT 說...

我幾鍾意佢地d cakes﹐同埋cafe裡播D歌好好聽﹗你有留意佢地放o係patio附近用黎賣o個套粉紅色illy咖啡杯套裝? 好精緻(雖然姣爆)。

GαRrㄚ5+2 說...

連生蛋上ge carbonara第一次見~~~

carbonara好難整得好食咩?
坦白說,真係好易....

匿名 說...

我食過一次雞柳配糙米飯就相當麻麻,希望佢地負責人會黎你個blog睇到個comment後會改善下呢個菜式。:P

匿名 說...

上次我去的時候,侍者一不小心用餐牌炒咗我個 Nokia 6500S 落地, 跌到機身、電池、電池蓋、電話繩四散,嵌返埋後部機就 detect 唔到 microSD,我當場灰咗。不過經理好醒目,即時唻問咩事,道晒歉仲 free 咗我哋個餐。

冇啦啦爛電話雖然唔開心 (雖然我知侍應只係無心之失,但實會唔開心嘛),但當下都覺得條氣順返。

theoctopus 說...

呢度真係幾好 hea 呀, 晚餐未吃過, 不過蛋糕就真的很不錯, 靚得來又好吃 (7-layer choco cake 超正!!!)。她不時有些 mini cakes 供應, 買三送一, 當試下味就好,只是$10 一件有點貴。

Unknown 說...

did you try during lunch? is it again... long queue??

阿湯 說...

我喺太古坊做,隔離果間都喺新開,之前有日lunch見到英皇剪綵,好似係楊其龍打本的

素顏天使 說...

湯記 > Misocool 的拉麵做的不錯, you can check one of my old post :)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates