美女是怎樣煉成的?

上一篇的注射透明質酸 Restylane 分享,有朋友說我很勇敢,怎麼會敢公開認?嘿,我的那個微整型不過是小兒科,看看以下這個 V 小姐轉給我的國內一個論壇的帖。我的完全是小巫見大巫,看完就知道甚麼才是真正的強! (擺明偷懶的 blog 一篇 XDDD)

原出處來源不詳,以下照片是轉貼自這個貼貼論壇。 題目是《一女孩博客公開整容全過程,整完後感覺像Angelababy》!!!真的好像!!!(也怪不得現在滿街的女生都長的那麼像.......)

** WARNING:以下內文含手術後照片,請先有點心理準備才往下移啦......**


先貼女生原本的樣子,就是普通一個女生,不算是美女,但也不是醜女呀。

和男朋友一起的照片,這張看起來也挺美的呀。

然後做了割雙眼皮的手術......

還未有消腫的另一張照片,臉還是浮腫的。

然後呢,超強!一次過做了鼻子、削顴骨、割雙眼皮和開眼角!!!我不知道她是怎麼熬過來的.......我打一支針都已經痛到想死,她是整個臉換掉啊!!!

康復期,開始有個模樣出來了......

完成品!*o* 一個是她的朋友 (我不知道是右邊的還是左邊的......),同一個醫生做的手術?XD

大頭自拍照!

真的很像 Angelababy 啊......

再來一張!

就算是素顏看也毫無瑕疵,完全是一大美女啊!!!*o*

看完之後有沒有想要整容的衝動呢?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

貼完「Angelababy」,一不離二,貼一貼她的男朋友黃曉明,不過這個黃曉明倒是如假包換的啊!但這是現在的黃曉明啦.......下面的則是舊的黃曉明......








照片絕對是真的 (不過真的很難接受啊.......囧),時間是 1998 年,當年的黃曉明是北京電影學院大學二年級的學生,這部《愛情不是遊戲》是他出道後的第一部電視連續劇。其實,驟眼看有點像陶大宇。XDDDDDDD
mine 說...

素顏小姐

請問什麼是開眼角呢?
是在眼頭/尾一刀嗎?
照片中的女生,
樣子是標緻了,
但感覺真的很樣版啊!
很沒個性的模樣,
我也不會抗拒整容,
但個人來說還是比較喜歡她原來的那張臉,
而且事主也不是醜女。

素顏天使 說...

mine > 開眼角的圖解 http://picbig5.jxnews.com.cn/0/02/26/14/2261424_356568.jpg

Maggie 說...

小〝巫〞見大〝巫〞

** 飛雪素素 ** 說...

拍照時眼大真的很靚,不過真人睇時會唔會太誇張呢…?

http://entbig5.jxnews.com.cn/system/2007/12/11/002630482.shtml

素顏天使 說...

M > thanks XDDD 已該。

** 飛雪素素 ** > 唔知呀,我又唔識得有朋友做左開眼角,都想睇下係咪真人差咁遠。

ah-Joe 說...

頂呀,真係一模一樣wor

素顏天使 說...

ah-Joe > 對男人來說應該是好事,美女垂手可得。

胃食妹ET 說...

真的不可思議有人可以為靚去做那麼一個手術!! 好恐怖呀!!!!!!!

黃曉明真的很像陶大宇,哈哈!!!

匿名 說...

人工美女...好恐佈呀,咁痛,我零願唔靚呀!
遲下大家要等生左仔之後先知個老婆有冇去整過容, haha!

jojo

匿名 說...

哇,家陣啲細路咁鍾意傷害自己㗎 ~_~'

不過諗吓佢地從小長得普通,未受過艷羨目光,這就可以理解咯!!其實天生長得太好,亦不見得係好事。

好耐無留言嘅 Butcher

匿名 說...

手術前後眞的判若2人、咁 D passport 呀,photo ID 呀, o米要造過sai lor, haha!

Susanna

IamMiss無糖 說...

嘩, 開眼角甘恐怖, 佢都敢做? 佢真係要靚唔要命得好緊要喎, 一陣有咩閃失, 盲左都有可能...

p 說...

原來黃曉明係咁既樣架...好失望呀...

匿名 說...

嘩,真係好似Angelababy. =. = 原來真係沒有天生美女,現在的美女都是後天的。

loveforever87 說...

雖然整左係好靓但個樣好假囉!

匿名 說...

黃曉明以前似william hung喎...少少.

妙兒 說...

岩岩做完做術果個樣真係勁嚇人!!
真係唔敢相信手術前後真係可以差咁遠
其實睇完妳上一篇後都令我心思思想試下
睇完呢篇後我直頭想立即行動
可惜都係得個「想」字
其實我覺得真係要好大勇氣先敢踏出呢一步
雖然靚女係男人都鍾意
只可惜唔係每個男人都鍾意自己女友整過容
係唔敢整容既情況下
唯有以化妝去修飾啦!

說...

再睇埋康熙來了...真係好想整下囉~

匿名 說...

咁整法, 老咗又多一個王夏蕙,白韻琴.
真係要三思.

paradarz 說...

我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!我接受唔到黃曉明以前個樣!!!!

waiwaiisis 說...

我想問

這樣弄完以後,可以keep幾耐?

多久要進厰保養一次呢?

i.c. 說...

paradaz,
唓!不知幾靚仔吖!


看完呢個post, 我突然覺得自己好靚女阿

匿名 說...

气质出晒黎!

P 說...

咁似angelababe, 如此說來, angelababe 係咪都係整出來的?

Liz 說...

I understand she wants to look beautiful, but she ends up looking just like her friend. What's point? Then she isn't that special anymore.

Liz 說...

I understand she wants to look beautiful, but what's point she ends looking just like her friend. She isn't special anymore.

Franca 說...

救命啊!好恐怖啊!

ahpo 說...

期待看他們的蘇哈

ahpo 說...

期待看他們的蘇哈

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates