多謝家姐!

鄙人o既細佬今日打比我,原來佢係今個月尾擺酒兼註冊!

先響大陸擺酒再響香港註冊。(承前文,我弟婦係國內女仔)

啊~ 佢唔打o黎話我聽我都真係唔知!都無人通知我!!

咁我問細佬有無野要幫手,佢又話無,之後我問佢有無野要啦,我問買金比你好唔好,我細佬係咁樣答我o架喎!

弟:o的金依家一兩要五千五蚊喎!你買o的細細條都幾千銀,你買第o的o野比我啦~ 我想要部 digital cam!

我:邊部?GR digital?都五千銀喎喂!邊有人結婚送 D-cam o架喂?

弟:要呀~ 咁 XX (佢老婆) o黎玩我都要同佢影相啦~ 我都無!鄭伊健果部啦~


(好似係呢部,總之係有700萬個 mega pixels 果部啦~ 唔 sure)

我細佬仲即刻今晚就買o左,我見到佢先再過水比佢~

$3500!(好彩男友都會夾o的)

佢夜晚打比我仲同我講o左句多謝家姐!

話事話我識佢23年都無聽過佢同我講多謝!

唉~ 多咩謝丫~ 我想送大份o的都唔得呀~ 無計啦~ 我咁窮!sorry 呀細佬!

:em_45

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates