細佬註冊日後記 (下)

夜晚節目,細佬香港補擺喜酒。其實淨係得阿媽o的 friend,14 個大人 2 個細路,一圍坐晒!

選址旺角稻香集團迎喜大酒樓,貪佢個名意頭好,同埋o的o野食OK,無坐房,因為房要另加 $1000!因為無人情收o既關係只當 casual 食飯,所以唔係訂喜酒酒席。


7時恭候,8時開席! :em_50



上湯龍蝦伊麵底,我鐘意食龍蝦-但係只限拆好晒肉果o的,到我畢果時已經淨係得返o的腳跤位啦~ o的殼「吉」死人!



乳豬大紅袍全體,超脆,但係太細隻,12人食就ok,16人每人只可分得兩小片…



呢味花枝大元貝最過份,好食就好好食但係份量細得離奇,我細佬去搵個經理嘈先發現係搞錯單,say sorry 同埋即刻炒多碟出o黎,但係都唔好睇啦!話晒都請客丫嘛!



海皇玉龍卷,呢味人人都讚,其實即係普通海鮮卷但係換o左個皮做呢o的網紙,即刻唔同晒!



脆皮醬燒雞,皮脆肉嫩又入味…但係可惜雞係雪雞,整得幾叻都無用。



清蒸東星斑,一般,呢排食斑到個人麻木晒~



竹笙雞絲燴魚翅,翅係散排翅,足料但個湯底麻麻,細佬話無味,我覺得佢個獻打得好勁,杰撻撻!



金蠔富貴盤,有生菜有鮑片有蠔豉,未來一年我都打算唔會再食蠔豉呢樣o野~好怕!



家鄉糯米飯,唔好食又唔難食。



最尾有金黃壽桃包同埋生果盤.壽包好食喎!新鮮即蒸!

overall 呢食物係 OK 唔錯,不過服務比較混亂同埋環境好嘈,都唔知係好彩定唔好彩,男友要 OT 無o黎,又因為佢無o黎,o的o野食先o岩o岩好咋叫做~

我o地訂呢個係皇城頌皇席宴 (個名好勁!),weekend 價要 $2760,weekday 有半價只賣$1380,另外加o左 $900 左右加到足16人食品,同埋加錢要隻龍蝦。

連酒水 kick lick 卡勒,埋單約 $2400,好平!!!

同場加影-

我其一個 auntie 個仔,2歲零8個月,講o野好快o架!



佢條拉鍊比佢玩壞o左,就走埋o黎搵我細佬玩~



我係咁影佢相,佢就勁 dup 低頭,然後又問我「做乜影影影影呀?:em_39」好搞笑!哈哈哈!

-----------------------

稻香超級漁港 暨 迎喜大酒樓
地址:旺角彌敦道639好雅蘭中心3樓B舖
電話:2390 0882

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates