在家千日好 之 屋企撐檯腳



情人節,兩個奶拜前打過去 Cyberport o既 Prompt,咁早 book 都要落 waiting list,無行,谷鬼氣不如響屋企食好過啦!(選擇正確,是夜陰雨連綿,要拎住紮花行街比平時再煩多一倍!)

又,錫我錫到不得了o既男友:em_35, 怕我辛苦唔想我放工仲要煮,決定 take away,屋企附近間 Cafe O,男友睇過我 hompy 之前張 pizza 相好似好正好想試 (男友係 pizza達人),就索性今晚o黎呢度買。(題外話,Cafe O 竟亦有供應 Bites for 2,只售 $160!論環境,上環店比好多中價餐廳仲要好。)

是夜餐單如下:

.Cafe O 細 mushroom pizza,美味,只需稍作翻叮即可食用。
.Cafe O 雞意粉 連 雜菜沙律
.老麥買薯仔沙律配千島汁,我一定要有大量蔬菜!
.老麥麥樂雞~ “我最鐘意食麥甩吉 衣次次知衣次齋加撐”
.大時大節當然要有酒啦!


尋日 lunch 買定返屋企雪,購於公司附近屈記酒窖,Moët & Chandon champagne,情人節所以買粉紅色的 rosé edition,男友不好酒,買支細o既過過手癮。


呢個咁o既雞意粉真係要特別講下,望到都唔開胃,我明明 order 雞意粉,出到o黎變成豉油浸雞麵!你睇o的豉油多到湯一樣!鹹到爆炸!果幾舊雞又o鞋到飛起!但係呢兜o野証明o左愛情係好偉大,我同男友都十分愛錫對 方,永遠都希望對方食既係好o野,於是我o地係不停咁食呢碟粉,希望對方食個好味o既 pizza,結果兜咁難食o既粉都食鬼晒!(但個沙律其實又幾好味)

甜品就係我之前 post o既 truffle chocolate,一邊睇《梁祝下世傳奇》VCD 一邊食,好飽。

Cafe O 消費約$130,老麥約$30,champagne $105,此刻無價!

Everybody, Happy Valentine‘s Day!

:em_48

---------------------

Cafe O
地址:上環皇后大道中284號 (近荷里活華庭)
電話:2851 0890
菜式:西式

Watson's Wine Cellar 屈臣氏酒窖
地址:側魚涌海光街28號
電話:3150 8376

Moët & Chandon website:http://www.moet.com.hk

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates