《戲王之王》

昨夜和男友去 PP AMC 看了《戲王之王》。


先謝謝 I 小姐送我的票,嗯,也還好是送的免費票,真是,怎麼能爛成這樣的呢?陳慶嘉 + 梁柏堅的組合之前不是有很多也蠻有趣的中產小品嗎?這部片比一眾不能上畫的「VCD電影」還要爛多廿倍,好難睇。

我明白電影主要是 target 一眾所謂較為「layman」的普羅大眾 fans,那麼你又玩些低能爛 gag 的同時又說甚麼王爾德莎士比亞呢?不上不下,爛又不夠爛又要懶係學術,而且整部片都剪到支離破碎,明顯是飛紙仔飛到暈的求其拍之作,做剪接那位拉出去鞭屍啦,邊有人剪片剪到成部戲好似 3 分鐘短片合成咁o架,頂!


我,是喜歡看詹瑞文的,我會付錢買前座貴票看他的《男人之虎》,可惜這部片令我對他很失望,希望只是因為電影自由度不夠大之故。黃秋生的角色作用成謎,過一過鏡,夠搶,但有無人話到比我聽對劇情推進有甚麼幫助?女主角阿 Sa 跟詹瑞文好像各有各做,擦不出火花,但我認為阿 Sa 確實是好有心機去演好這個角色的,縱然她的假大胸其實一點都不夠大不夠誇。一眾串星之中,當然最愛靚仔導演葉偉信啦,嘻嘻~ 啊,還有林雪飾演的「彭拜哥」,個名跟他的身型很相襯。

當然電影中某些片段都幾好笑,譬如跟杜汶澤打麻將的一段,就似詹瑞文客串一眾電影一樣,但 overall 來說是仍然是差的。

本片給我的感覺是,似是演藝(學院)人拍給演藝人睇的「打飛機」之作囉。咁你打飛機,打比自己睇就得囉,上咩畫o者學人!阻住個檔期!!!

另外,真係當人聾o架喎,本片的主題曲明「參巧」了 MIKA 的《Lollipop》,聽這《蘋果》附屬的宣傳 site 內的 background music 30 sec. version 就更為明顯了。(LINK)

Official Site


素顏天使影評 ── 10 個爛蘋果,詹瑞文不應該是這樣的,仲爛過《十分愛》!
匿名 說...

我覺得呢套好係詹sir一向作風,男人之虎和萬世歌王都係咁,都係上半時間搞笑,下半時間說教。個問題係詹sir不斷做緊同一樣野重覆又重覆。

C.Abaddon 說...

我睇唔見有 葉偉信 :P

唔講套戲本身,客串個個都好好睇......

素顏天使 說...

貴公子 > 有呀~ 一開頭佢地咪打邊爐o既, 有許鞍華幾個導演扮警察高層, 其中一個咪葉偉信 lor, 坐最左手邊.

北夫人 說...

哎吔,我又唔覺咁差喎,可能我本身唔鍾意詹Sir,冇乜期望入場,覺得ok好笑,都唔算太胡鬧吖

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates