春天的checkers美甲

轉眼間又是春天,關於春天的指甲款式好像也寫過不少,這個是我今天剛做好的 gel nail,我把它命名為「春天的checkers美甲」,很可愛的說!



照片是今天下午在餐廳請男友幫我拍的。看起來我的手白的有點奇怪啊!



放大了就是這個模樣。先是一層薄薄粉紅底色,塗上鮮紅色或暗紅色斜紋,各照燈兩次後,再畫上玫瑰金色閃粉幼線,其中兩隻手指還貼上了閃石呢!這也是唯一一次完全不用駁甲,我覺得自己好乖!(quote 今日 Wyman 話齋,最新「潮語」是「我會爭氣我會乖」!幾乖呀我!呵呵呵~)



這個花款其實是在很久以前的一期《mina》中看到的。模特兒是走可愛路線的絢香呢!拿去照辦煮碗讓美甲師做一遍,不過原圖中有個暗紫灰色,塗上了指甲之後有點像灰甲,所以就省掉沒有做了。

另外美甲師的網頁也剛剛完成了!可以 click 這裡。各位有興趣的女生不用再問我那地址啦!

9 則留言:

viviberries 說...

唉... 看見你的指甲, 又勾起我的傷心事。我一向都有做gel nail, 兩年有多了, 我一向都覺得好靚, 有男性朋友都讚我的指甲。但一個月前, 男同事甲叫我不要再做gel nail, 男仔不喜歡, 就算有男仔喜歡我都會彈開啦~ 雖知我是single 嘛, 男仔喜歡我都會彈開bor!! 嚇得我... 四處問男性朋友, 原來真的大部分男性也不喜歡gel nail!! 成熟的一定不喜歡, 年輕的就沒有問題... ... 唉, 所以我決定下個星期拆甲, 再看情況先決定做不做gel nail 了~~

素顏天使™ 說...

viviberries > 其實不是很誇張的, 大部分男人都覺得OK呀. 跟據一般男子的意見調查, 首先 A) 無論幾多歲的男人, 佢地係分唔到咩叫 gel nail 咩叫搽指甲油的. B) 粉紅色簡單白邊 french nail 或者淨色粉紅少少閃粉咁樣都係靚的. C) 有修甲/有整過下對手的女仔係比無打理的討好.

又或者你問果時係就咁問 gel nail? 對一般人來講, gel nail 的印像會係濱淇步呀,咩倖田來未果的誇張野喎.

素顏天使™ 說...

viviberries > 溫馨提示, 1) 淺粉紅淨色一定無死錯人. 2) 深色甲油或者誇張 pattern 係 90% 男人都唔 buy 的.

Winnie 說...

好靚的設計!!!!
不過可惜我個人太粗魯, 唔洗兩日一定斷甲...
sad

agree妳說的"淺粉紅淨色一定無死錯人"!!
有時加少少閃粉都唔會太誇張!! 正!!

小坤 說...

我都好驚果D好似將九大行星搬到上指甲 gel nail. 簡單就 OK.

viviberries 說...

hmmm... 咁可能我之前做的太誇張啦! 我大部分時間都會貼閃石... hehe... 對呀, 我想粉紅色的應該ok, 不過可不可以滿足我自己, 又是另一會事囉~

apple113 說...

viviberries> 日本誰誌的research是,男人只怕3D水晶甲,即是有閃石或雕花凸起果d,平面果d接受到。你試下用蕾絲貼士或畫花都可以好靚o架。

匿名 說...

Hello,我覺得你手型適合做方型的gel nail多點呀

Nail Girl 說...

简单又漂亮,我要向你多多学习了。多post一些美甲的照片,我可以偷学。。嘻嘻!

http://www.houseofnail.com/