土司工坊 Toast Box


週日午後去了好友 E 小姐家拜年,打擾過後,我和 E 還有 E 的男友 D 一行三人去了她家附近的奧海城下午茶去。聽說來自星馬跟 Bread Talk 同一集團的咖央 (Kaya) 吐司的小店進駐香港,在奧海城也有分店,E 知我愛嚐新,就說一起去吃。其實人家甜蜜兩小口才剛吃過下午茶,現在只是陪我瘋啦。


我和 E 各自點了一個傳統土司套餐,包括有一份加央多士 (圖為四件疊住的二人份),半熟蛋兩隻,還有馬來奶茶一杯。據經常出入新架坡的 E 教學,奶茶 Teh 正確讀音為「嗲」,茶膽混煉奶,即是咱們茶餐廳的「茶走」。另外如果加糖的話則是 Teh-O,讀作「嗲屙」。這裡的「嗲」味道算是可以,可是店員泡茶的功夫有點「求其」,煉奶都沒有拌勻啦。

感謝 E 小姐資料提供。


咖央多士算是這裡的名物,可是那牛油份量也不少,味道有點被蓋住,也不覺得咖央本身有特別出色啦。


半熟蛋則是當地流行食法,在櫃檯加點黑醬油和胡椒粉,再拌勻。好玩多過好食,其實吃了這兩個雞蛋就真的是好膩了,飽飽。E 則和 D 一人分一半,我就嗗嘟一聲的吃了這兩個蛋。

套餐價 HKD$26@,food court 自助形式,不設加一。我的評語是,試過就算普普通通,謝謝 E 請客。

------------------

土司工坊 Toast Box
地址:大角咀海庭道18號奧海城二期地下Food Republic
電話:TBC
菜式:星馬
土星人 說...

恕我問個無聊問題,究竟用嘜野setting才能影出如你blog中這些 "有景深"的照片呢? 我也買了Ricoh GR-2,偏偏就是拍不出有景深的相,為免浪費這部正機,可否教教我這個竅門?唔該曬!

聶秀康 說...

隻蛋好誘惑...
吃過台灣煎太陽蛋加少許醬油膏超好味,皆因隻蛋好有蛋味.

覺得妳拍的食物照片好有層次感,我還未習慣與友食飯拍照啊!可能吾想給知到我寫blog!

素顏天使 說...

女兒紅 > 擺上 blog 的相習慣只開花花 mode 影, Ricoh 鏡頭靚, 影出黎細緻, 咁 blog 上面睇就覺得特別靚, 就係咁 je.

聶秀康 > 我其實都唔係食咩都影, 有時同新朋友食我都唔影唔寫, 始終唔係咁熟要人等唔好意思+驚人覺得自己影野食相好奇怪.

ceciyan 說...

隻旦好吸引啊,,,,,

ym,, 我都係,, 大多時o係食店都唔敢影相,,

土星人 說...

好,我會試試,唔該曬!

San Wen Ji 說...

just want to say..
Kopi (coffee) with "sweeten" milk, not stir by the shop is the standard

San Wen Ji 說...

oohh....sorry...u talk about tea, not coffee

Unknown 說...

其實我吃過 TST 個間
其實都麻麻
我想講就係
個日我一個人去個度吃 自己又影相
曾被 Waitress and Manager 阻止影相
但我見到有其他人影相 我都有同個 Manager 講 但佢話唔同 因為我舉動影響左其他客人
-_-|
都幾荒謬...=\

素顏天使 說...

pui > 會不會因為你開了閃燈? 或者 shutter 好大聲之類?

匿名 說...

In Thailand, beside kaya topping, there is also butter/sugar topping, which caramelize on the bread as it's being toasted...yummy.

Sophia

匿名 說...

我都試過係吐司工房影相被阻止,都係TST果間,只係用傻瓜機,冇閃光燈。可能果間真係特別嚴。:P

Unknown 說...

無用閃燈 相機shutter 我搞無聲的...

又無掛牌"不准攝影"
所以有點兒那個.....
所以我覺得怪怪的
如果係怕被 copied...都無用
既然開得鋪頭做生意 應該預左吧...
Anyways... 怪鋪一個~ =P

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates