李治廷 Aarif Lee

有讀友問,為何我無寫今屆港男。作為一位專業「睇肉家」,真是筆落不能。冠軍許家傑,造型似深圳鴨仔 (亂草枯黃 highlight 髮型不知是誰個 stylist 的好主意),樣,嗯,都算是正常人啦。當然他拉丁舞是跳得好好,這點無容置疑。賽前大熱「老翻黃貽興」李偉健,真的那個比他靚仔精緻得多,仲有墨水又大隻,那為什麼要個老翻?上屆冠軍朱允崇今屆再選贏多屆都仲得。

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

好,入正題。終於給我見到個今年新人,近年少見的「真靚仔」,五官標緻。如果選港男,該橫掃全場啦!

黎明 Amusic 旗下新人李治廷,洋名 Aarif,芳齡 22。靚仔 (有點兒似王力宏) (係矮o左少少咁啦),加上才華底,中馬混血兒樣子鬼鬼地,加上報導說其家底也相當有「食力」,確是好剎食。

素顏天使個人預測,09 年度新人王!

以下為在今期《FACE》報導及網上資料簡單整合。

姓名:李治廷 (Aarif Lee)
身高:5 呎 8 吋

.香港出生,父親是中國混馬來西亞人,媽媽是香港人。
.留學英國 4 年,08年於英國 Imperial College 化學系畢業。
.家住西貢獨立屋,父親經營清潔公司生意。

.嗜好夾 band,由 Amusic 行政總裁王凱文於外國一 charity show 上發掘。(上圖中間為林建岳)

演出作品:
.最新派台單曲《Fly Away》包辦主唱/作曲/編曲/監製,填詞黃仲凱,歌詞可看這裡。.專輯預計 10 月推出,同樣包辦主唱/作曲/編曲/監製。

.張婉婷新片《1969太空漫遊 (未上畫)》(即《歲月神偷》),任達華、吳君如等主演,飾演兩人的兒子。
.衛蘭最新英文大碟《Morning》填寫全碟英文歌詞。

以下為 Amusic website 官方個人資料 (link)


姓名: 李治廷 Aarif Lee
出生日期:28/02/87
出生地:香港
語言:廣東話,普通話,英文
興趣:游水, 音樂, 電影

喜愛音樂:Stevie Wonder, Alicia Keys, John Mayer, Amy Winehouse, Beyond, Jamiroquai, Jason Mraz, Michael Jackson, Norah Jones, Pink Floyd
喜愛電影:《變形金剛》,《戰狼300》,《海底奇兵》,《食神》,《無間道》
喜愛運動:Wakeboard,跑步

匿名 說...

塊面好似長咗d,唔知d 歌好唔好聽,haha,做乜唔肯露點嘅?

素顏天使 說...

匿名 > 唔知 d 歌好唔好聽 <--內文已放了佢首歌《Fly Away》的 mp3 player, 可足本試聽.

Yvo! 說...

--- 衛蘭最新英文大碟《Morning》填寫全碟英文歌詞。

好似真係好很勁咁喎!

聶秀康 說...

1...驚豔

2&3臉有點長

4.好像周柏豪

.........

歌不錯,懂填詞又加分~

匿名 說...

有d鞋抽bo!!!

KKdance 說...

Amusic 捧新人王...umm...難度是有的~

匿名 說...

I have heard this guy's music, he is rock, i will definitely download or buy his album!!!!!

匿名 說...

I think Leon made the right decision! Very talented man.

匿名 說...

側面好靚,声音好靚,一定大紅

莎菈梨 說...

佢有九成似王力宏!

莎菈梨 說...

有九成似王力宏!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates