靚仔搵女友



今早搭地鐵時,瞄到對面那位太太手持的《頭條日報》的頭版,有張大大張的靚仔相,再加一個大大隻字的 Xanga 網址,

http://www.xanga.com/dominiclau

tagline 還要寫著「單身靚仔想搵女朋友」!

嘩!咁筍?!

作為一個超級八掛的人,而且......咳咳咳咳,相片中那位阿 Dom 又確實係幾鬼靚仔,鬼鬼o地,好「殺」。剛才上去這個 Xanga 一訪,哇o鞋!~~ 才一個上午,就有 141 個留言 (or even more) 是詢問有關這個男生的資料,可見,香港o地單身女仔確係多,而且大都好主動。

姑勿論這個是否甚麼產品的廣告 / model agency sell 新人 / Channel [V] 谷 VJ,又或者真是如那個 Xanga 寫道是 Dominic 的友人替其登報找女友 / 男友(?),這個 marketing plan 引來的大迴響是大成功的!




-------------------

申延資料 ── 報紙頭版廣告費約需 HKD$520,000

申延連結 ── Dominic 的 MySpace 真 Blog (link)

申延連結 ── Channel [V] 內的 VJ 介紹頁 (link)

申延連結 ── Asian Hunk 內的 model 介紹頁 (link)
(Asian Hunk 呢個名 gay 到爆囉!)
北夫人 說...
此留言已被作者移除。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates