Cetaphil Moisturizing Lotion



本地和日本雜誌中都不時有些明星的愛用品推介,這支 Cetaphil 的 Moisturizing Lotion 就是推介常客之一。之前有說陳冠希的柏芝艷照系列中,就有天涯版友分析到他的房間裡面也擺了這品牌的另一支 body lotion。

不過我完全不明白何以會有人喜歡這支 Moisturizing Lotion 啦!這應該是世界上最臭的 body lotion 之一囉!!!

Cetaphil是個來至法國的品牌,中文譯名為舒特膚。標榜全家大人小孩甚至嬰兒均可使用的這支 body lotion,成分溫和,不含防腐劑和香料......就是不含香料就出事了!!這支「原味」的 body lotion 並不是常見的醫學用品牌的那些無味系列,它的原味好臭!臭到像甚麼呢?像口水的味道!!就是如果你吐點口水在手上面,然後再猛搓的那種酸酸臭臭,我有很想死的感覺!

其實我的皮膚一向都無問題,老實說真的也挺好的。沒有敏感,當然也沒有濕疹或者其他皮膚病啦。不知何顧神經病的買了這些「懶係」醫學的品牌,最後這支 body lotion 用了兩天就被我棄掉了,實在太臭!臭得連洗完澡都還是覺得有那種味道。

不過 body lotion 本身質地是 OK 的,好推,保濕度也實在不俗。可惜真的太臭了!!

購自卓悅,約HKD$60/200ml,好浪費啊!


轉自台灣網站的關於這個品牌的一些資料:

「創立於于1981年的法國高德美 Galderma 公司,是世界最大食品工業集團雀巢 Nestle 與全球排名第一化妝品集團歐萊雅 Loreal,所合資創立的皮膚醫療專業藥廠。

高德美藥廠成立後,即不斷進行新藥基礎開發,並積極贊助美國和國際皮膚學基金,支援和推動皮膚學領域的研究和教育,積極參與了皮膚、指甲和頭髮疾病治療中的皮膚學研究。Galderma產品完全針對皮膚疾病而設計,提供皮膚科醫師和他們的病患療效顯著的產品,1993年酒糟用藥Metrogel的專利收購,1995年青春痘用藥第三代A酸differin的上市,都顯示Galderma公司在皮膚醫療的企圖心。」

「Cetaphil舒特膚藥用護膚系列是由Galderma公司所推出的醫療處方品牌保養品,是唯一被美國醫師藥典PDR所收載的皮膚科專用護膚系列,被推崇為能與任何皮膚藥品合併使用的護膚品。」

「潤膚系列:舒特膚長效潤膚乳/潤膚霜。潤膚系列提供長效和強效的保濕作用,不含防腐劑、羊毛脂等可能引起刺激的物質,不會形成粉刺(non-comedogenic)。容易推抹、吸收,舒適感、濕潤度高,增加皮膚角質層的含水量,適用於皮膚病患者和乾性、敏感性患者。約持續三週的搭配使用,可以有效提昇異位性皮膚炎的治療成效。」
匿名 說...

我一到秋冬就會用cetaphil cleanser來洗面, 已用了數年, 很好用啊, 乾淨又不乾, 亦不臭

cleanser通常亦附送moisturizing cream一小支,有少少臭,不過可以接受

(可能本人較受得臭吧... =P)

匿名 說...

哈哈~冇香料o岩我細囡用呢,但聽到你話咁鬼臭,真係有d驚呢~ 唔知買o個陣時,有冇得開嚟嗅吓先呢~ hee hee

ballballchi 說...

YES, cetaphil cleanser是超好用的喇

匿名 說...

yes, the cleasner is good for dry/sensitive skin.
the lotion is so-so , but i think cream is less "shitty-smelly" LOL

匿名 說...

有皮膚問題的,當佢係寶. 你用兩日就掉,真係好浪費... 有冇諗過可以轉贈俾人呢?

素顏天使 說...

lazybren > skincare 用過點比人呀大哥?? 好唔衛生喎! 仲有我覺得唔好既野, 我唔會咁衰比人囉, "己所不欲 勿施於人"呀!

素顏天使 說...

何師奶 > 無 tester 呀, 有我一定唔會買.

匿名 說...

我用過另一牌子又係無香料
勁似廣告彩味, 我放左佢一年用過唔夠10次
佢本身已經臭, 仲要我對廣告彩敏感, 聞到就怕怕

匿名 說...

有D無香料o既野唔知點解硬係有陣舊味...
好似clinique D 野, 我又係覺得有陣味咁!

蘇比與一 說...

好難想像有野臭得過eight hour cream :P

黑占 說...

唔係喎,你'吱'出0黎用0架嘛... 又唔係用手指撩一pet出來.. :P

我皮膚一向冇問題,直至早兩年轉工,壓力大,搞到我生濕疹,好慘. 我阿媽唔知香港有得賣,於是0係澳洲買左一樽返來俾我... 不知幾感動呀...

素顏天使 說...

Brenda > 開過都有人肯要?? 我支野比我掉......埋一邊 jet, 未掉落垃圾桶.

你要唔要? 如果你要你寄貼足郵費的回郵信封比我, 我寄比你啦~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates