一週生活

‧上週三 (好明顯我的 update 是異常飄忽),去了一個 party,在跑馬地馬場的 Adrenaline,主要是為了要見見女友們。正當我在發呆的時候,有個不認識的美少女拍我膊頭,原來是網友 M 先生的女友 (但其實我亦都無見過 M 先生) (而這個美少女亦是我的好友 E 小姐之前的一個同事喎) (哇好轉折呀大佬),亦是敝 blog 的讀友啊。不過我當晚也是喝的臉紅紅,香檳加白酒,哈哈,失禮了。

Nice to meet you 呀 C 小姐。: }

(iPhone 拍攝照片)


但其實我想說的是,我贏了馬喎!而且是亂買的喎,都是襯高興,人買我又買。買了兩「條」 Win (原來 Win = 獨贏,Place = 位置,呀......我都是那天才知),一「條」是見大熱就買,一「條」是友人的 tips,結果 tips 贏,買 HKD$20 賠 HKD$104,扣除 HKD40 成本即是賺了 HKD$64,都夠搭的士,好開心。

(iPhone 拍攝照片)

‧週五晚,和 X 晚飯散局後參加友人的男友的生日 party。地點設在我無去過的 Azure,我好喜歡這裡的裝修呀,有超無敵中環高層夜景,整體感覺好「New York」。不過我想來喝酒比來吃飯好,因為晚飯時段燈亮了的話,玻璃窗折射,該是啥米都看不到的吧。

‧週六早上到銅鑼灣繼續我的脫毛 treatment (相關舊文),美容師替我揀的時段是週六早上十二時。11.20am 才起床的我,甩頭甩髻就飛身坐小巴去。一上車,就有個圓圓臉的女子叫我,又是敝 blog 的讀者哇!!!而且超級客氣的這位小姐,還一步衝前替我付了小巴車錢,又送了我「蟹樹 (Crabtree & Evelyn)」 的 VIP 50% off Discount card (我有 HSBC 那個,但是比 VIP 遲兩天),謝謝妳呀 LuLu。

然後我想說的是,當時我是身穿一件 Vintage 的格子 blazer,架上我的那副巨型圓圓眼鏡,固然是無化妝,再加上睡眼惺鬆「膽拖」披頭散髮,整個造型就是長髮版的「林亞珍」。咁都比人認得出!我好驚呀大哥!!!!
匿名 說...

haha, 原來你未見過M先生ga? 我以為你地係見過好多次的朋友 :P

失禮係我, 突然間拍你, 扮晒熟咁, 又唔知講咩好 :P

jetaime 說...

你唔應我, 我又真係唔敢同你打招呼, 星期日蟹樹無人買野, 頂!
果日撞到你我都係披頭散髮, 契仔要黎我屋企探爸爸

素顏天使 說...

Charlotte > 無呀, 仲諗住果晚會見到呀 M 先生, 點知條友甩底. 下次再去啦不如, 個活動好似隔 week 就有, 飲佢杯 free champagne 都係好架 :p

jetaime > 我果日下晝諗住用左你張 card, Times Square 果度打曬蛇餅!!!! 求先再去太古城諗住用自己張 card, 條龍長到圍住個商場咁滯!!

anyway, 妳地兩位, 我覺得絕對有需要再見囉, 因為我平時唔係咁o架 (飲醉酒紅面/妝又唔化帶眼鏡好呢啡), 嗚~~~~~

匿名 說...

這是身為公眾人物的煩惱吧。

匿名 說...

黃埔友報對蟹樹吉吉島分店都係大排長龍,佢諗住去扐支free handcream仔乍!人地咁多客邊好意思,最後緊係閃啦!
貧困戶3耳現場直擊報料.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates