《Inception (港譯:潛行凶間)》

本文無劇透,放心。

月頭時知道《Inception (港譯:潛行凶間)》上影,已是十二萬分期待。這星期四終於正式上正場,也不想等人約 / 約人然後乾等,立即就自己買了票去看,因為我是非常喜歡導演 Christopher Nolan,一秒也不能等。不過我看的不是 IMAX 版本,但因為電影太好看的關係,我正盤算著看第二次,下一次就想選擇 IMAX 版。

毫無疑問,《Inception》應該是我心目中本年度最佳電影,上一次 Nolan 導演的《Batman: The Dark Knight 蝙蝠俠:黑夜之神》(相關舊文) 未能擇下奧斯卡最佳電影,可能是評審團對片種歧視;這一次,該不會了。

我第一個反應是覺得像伊藤潤二的「長夢」系列,意念如出一徹。夢裡有夢又有夢,非常有創意的場景設計,因為是夢境的關係你想像不到下一步會怎麼樣。節奏緊湊,毫無冷場。演員陣容也是最一流,DiCaprio不消說,少了他整個電影看頭也少了 50%;因為看了《(500) Days of Summer》(相關舊文) 之後很喜歡的「吳嘉龍」Joseph Gordon-Levitt 演得不錯,Ellen Page 少嫌花瓶,飾演 Eames 的 Tom Hardy 非常亮眼,自然我還是很愛渡邊謙,勁 Man!

外國一網站把 Christopher Nolan 選為「最不把觀眾當白痴的導演」。雖然導演不當觀眾是白痴,但白痴的觀眾我真的不建議你們入場了;我看的時候旁邊坐兩個喝著許留山的港女 (看樣子大約二字尾三字頭),好像第一次看電影一樣,不停用廣東話+港式口音英文扮 ABC 給評語交談(!!!),無誇張,光是「Oh My God」就 Oh 了幾十次,係又 Oh 唔係又 Oh,你 Oh 還 Oh,唔好 Oh 出聲阻住我看電影唔該!返屋企睇 DVD 啦仆街!

粉絲們看這裡可以讀《Inception: The Cobol Job》漫畫,我不愛美式漫畫粗綫條,但都讀了一陣。
Tram Tram 說...

已拜讀。我都忍唔住去多次睇imax版,其實mr fisher(cillian Murphy)都好吸引,略帶邪氣。最緊要係全片每一個角色同枝節都不能劃缺,建議再睇一次前先睇一睇佛洛伊德嘅<<夢的分析>>,感受會更深。灣仔天地或銅鑼灣的樂文應該有。

Holly 說...

"光是「Oh My God」就 Oh 了幾十次,係又 Oh 唔係又 Oh,你 Oh 還 Oh,唔好 Oh 出聲阻住我看電影唔該!返屋企睇 DVD 啦仆街!"
that's why i hate going to cinema.... ppl forget that they are there to "watch" movie, not discussing/ gossiping/ questioning about the movies or even talks on their cells.

LOK 說...

我懂我懂
雖然我睇個場入人嘈住哂
但我有D女仔朋友 睇唔明
即係唔明D夢邊層打邊層
又唔發現個結果講咩...= =

說...

我好好彩睇果時戲院都好靜(銅鑼灣JP), 咁大間戲院都無人講野, 好難得, 可能因為劇情太緊湊。我就算看戲看不明, 也會自己去猜, 留至散場才問人。要朋友分心解釋, 那麼朋友又可能miss了下一個point.

講番套戲, 真係好刺激, 同埋Leonardo果段故事很吸引(為何他近期的角色遭遇都這麼慘?).

同意DiCaprio的重要性, 也與Tram Tram一樣覺得Cillian Murphy好吸引。

pris 說...

我係總統睇,但係大家都好專注喎!無乜人出聲呢! 難得!

我絕對係為左 CHRISTOPHER NOLAN 同 ELLEN PAGE 入場的!不過其他角色都好吸引.. 點解無人提DICARPIRO老婆 MARION COTILLARD, 我都好喜歡佢!

Mei 說...

岩岩響IMAX睇完!好正(指套戲.IMAX OK,不過好似冇想像中清...)~~
不過都好,起碼D音響勁到旁邊D人講野都唔係好聽到!

btw,我都係覺得ellen page個樣太TEEN...唔係好夾套野.(although the character is supposed to be a student...but still...)

匿名 說...

I had a bad experience watching a movie once. This asxxxxx not only talk throughout the whole screening, he actually read out the subtitles too. What a jerk! If you are not sure, you can always go on to the website or check out some movie reviews 1st before watchng instead of wasting your time & money & acting like a dumbass in the cinema.

劉晴 說...

hi, 因為狂愛inception關係,周圍逛其它人的讚美或影評而晃來了這裡!寫得好有趣特別對女性觀眾的諷刺!好到!

我那次也一位台灣籍「港女」麻麻煩煩。算吧,這套戲不是俾層次低的人看!

觀迎來我blog交流交流!
http://hk.myblog.yahoo.com/lauching0427

匿名 說...

我睇那一場觀眾都算乖呀~
但套戲無講到咁勁囉,唔覺得真係咁難明。但比起心理學所講的潛意識,我覺得哲學的意味更濃。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates