義氣2 之 Thai Orchids



作為朋友,我覺得,我真係算係咁。

雖然我未必記得你生日,聖誕又唔會買禮物,但係朋友有難,幫得到,我都一定幫。

承前文,我果位最近做o左傳銷*o既朋友 X 小姐(化名)早兩日約我o地圍內另一位好朋友 F 小姐食 lunch,仲講到明,淨係約 F小姐一個。呢個情況,響我地一班朋友堆入面o黎講係勁奇怪,因為我同 F 小姐仲有另一位 B 小姐其實都一齊響附近返工,要約,通常都會一o野就約晒咁多個。

咁,F小姐就驚啦,因為驚 X 小姐 sell 佢同埋叫佢上o的 center,就打比我夾計。 諗埋o的屎橋扮落街撞到,「丫~~ 你兩個死仔約食飯唔叫我~」,呢o的咁o既低能仔角色就留比我做囉~ 算啦,我話晒都演技派。

叫o左3個 set lunch,食o的咩,有眼見,煎煎炸炸酸酸辣辣咁,典型呃鬼佬式泰式食店。海鮮沙律最差,一味得個辣,o的海鮮係急凍貨式。其他o野,一般,roasted duck curry 最好味,但係好細兜。

服務差勁,第一個外籍 waiter 唔醒目英文亦差,第二個中國藉中年 waiter 唔醒目都算仲要態度唔好,好誨氣咁款。

坐戶外,o的風大到,吹到頭都甩。

三個女人,講o野o既主要都係 X 小姐,不停問我地做o野辛唔辛苦呀,有無為將來打算呀,果o的咁o野啦。




「係,我知做你果行係好有機會搵到好多錢,好似你咁呀,$10皮o野一個月,但係呢o的錢我真係唔識搵,我唔想無晒o的朋友。」
...當然呢o的謎之聲,我無講出口,全程繼續(扮)聽佢講o野。

埋單連加一 $298,位位 $100,真係甘,唉。

---------------------------------------

Thai Orchids
地址:側魚涌糖廠街39號地下
電話:2856 9848
菜式:泰國




*註 ─ 朋友工作o既傳銷公司唔係賣燈賣香薰油果幾間,係類似 A 字頭果間大傳銷公司。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates