生日飯(七) 狸屋台屋

舊同事 MC小姐 同就快嫁人o既 ML小姐 見我生日,特登約埋食 lunch,其實大家都響附近工作,生日正好有個藉口約埋一齊食下飯聚下舊咁。



我今次想食日本料理,篩選了好多家店之後,ML 提議去屋台屋,但係太古坊附近其實係有兩間屋台屋,一間o係基利路,裝修比較 up dup,但係佢o地有我響香港食過最好o既冷烏冬;另一間係呢間響太古城o既分店,店不好找,係太古城往海皮方向最出果座地下。

環境本來都唔錯,牆上面有o的畫得好靚o既狸貓 illustration,亦有幾個位坐塌塌米,但係位擺得好逼,逼到係人貼人,係收得平o者,但都唔洗逼成咁呀?

訂好o左位,都要等成 20mins,客路方面九成係附近工作o既 OL,要先響門口點o左菜先。

set lunch start from $55-$95,唔清楚有無加一。

我點o左一個 $65 o既 set,先來一小碟前菜,係中華沙律(!),然後 waitress 已經急不及待問我地飲咩,我問佢有咩揀,略帶鄉音又無甚禮貌o既 waitress 表示只有蜜桃茶或者咖啡,有夠古怪,我點o左冷蜜桃茶。



鰻魚飯,小 size,米竟然不是日本米!!!!這算是哪門子的日本料理?鰻魚很多骨。



冷蕎麥麵,麵有點怪味,蝦肉是霉的。

最後甜品,係一粒雪米「慈」(!),點解搞到好地地一間本來幾好食o既餐廳淪為港式日本料理?唉,早年呢度曾經有大量日人幫襯o架~~

雖然食物不濟,但係餐飯我食得相當開心,三個女人聚埋講下近況不知幾好。

埋單兩百多,多謝 MC,多謝 ML。ML,我儲緊錢去飲o架啦~

----------------------

除了吃了一頓不好吃的日本料理之外,我昨日運氣也相當的背。

‧一心想去 gym 上 bodycombat 的課,已經比上課時間早了 10 分鐘到達,都 full 得要截人。留意,我去的是 Fitness First,不是 Physical,搞甚麼????

‧做 gym 忘了帶電話,男友回家找我找不到,害我得自己吃晚飯。

‧晚餐買了一個雲吞米跟腐乳通菜,難吃得比死更難受。

----------------------

狸屋台屋 Yataiya
地址:側魚涌太古城天星閣地下1004B號舖
電話:2967 9219
菜式:日本
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates