《得閒飲茶》

「她是我一個好好的女性朋友,由拍拖,嗌交,結婚,離婚我都一清二楚,一直以來她都抱住一個心態,覺得老公娶到自己是執到,最弊佢又唔係靚到可以用執到來形容呢?
這 個問題我多年來都有同佢講,不過佢點都唔聽,去到前年佢老公終於頂唔順要求離婚,當時她才醒覺自己錯了,非常後悔,但一切太遲了。其實這不是一個女人的問 題,而是屬於香港所有女人。早前《Playboy》雜誌有個調查,從8萬名亞洲男士眼中選出各地女性的排名,結果香港女性並不優秀,樣貌,身材,性格,溫 柔,情趣等各方面的評分都很低,徘徊在下游位置,其中樣貌排尾二,僅僅勝過菲律賓,身材亦只嬴南亞國家。身邊男人講你唔信,今次由8萬幾個男人一齊講,你 點都要信些少啦?
香港女性根本沒有你們所想那麼高質素! 你或者會反駁日本,韓國女仔靚咩? 整容之嘛。係呀,人地肯整喎,你有冇呢份自知之明呢?」





以上係《得閒飲茶》導演林子聰開拍呢部電影o既前言。

前 晚同男友一齊睇o左 VCD,比我 expect o既高分o的,作為新導演o黎講算合格,始終編劇出身o既肥仔聰編係強過導,變o左電影就會出現o左偶有佳句 (e.g. 『拖下手又男朋友,食下飯又男朋友,通街都係男朋友啦,咁我咪好唔得閒?唔好咁幼稚啦﹗』) 但成套戲出o黎o既感覺都唔係係太強o既情況。亦都有新導演一般通病,想拍o既o野太多,入面o既 animation 到唱日文慘歌o既場口都好突兀,效果亦唔見得好,絕對可以省略,會更見清新。

故事入面o既 Viann 同方力申o既故事,其實好單向,只係一面倒咁將男性對於「溝唔到女」o既心態講出o黎,故此如果男性睇的話認同感會大o的,我自己就覺得得啖笑,對於故事入面方力申呢o的一人戀愛自虐男我見得太多,比人玩仲自以為係大情聖。

至於林子聰所想拍o既 typical 港女特質,故事入面反而只係輕輕帶過,或者可以將果一部分再玩得大o的。

btw,睇之前我好憎 Viann,睇完,無變,一樣好憎。

完全係一副八婆嘴臉。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates