生日飯(五) 住家飯局

兩餐,第一餐就唔係生日飯,上o左男朋友屋企食飯,算係慶祝父親節咁o掛 (但係無人有買禮物,我都無:p,因為男友幾兄弟都無買,得我一個買,好似做壞規矩咁~)~ 其實男友 mummy 已經叫我地返去食返o左好多次,最終星期日就返o左去啦~

無影到相,食o左半隻燒鵝蒜蓉炒蟹,繼續有炆海參 (因為我鐘意食呢所以男友daddy又整,嘻嘻嘻~),蝦醬通菜蠔油生菜潮式煎倉魚仔 (勁正,我好欣賞呢味,脆卜卜),自家製鹵水鴨腳 (連鹵水都自己做,男友 mummy 好強!),另外繼續有海參青邊鮑花膠湯,正!

6個人7送1湯~ 超飽!

返屋企果時去o左 7仔買甜品食,竟然出o左孖條復刻版!雖然係 Wall's 出 (Wall's 出o既o野 90% 都唔好食),不過貪得意都好過癮呀~



其實我係從來都無食過孖條o架以前,聽就聽得多,食都係第一次!

$3.5 一人一半,我就已經好開心咯~~~

-----------------------

其實我阿媽都叫o左我同男友返屋企食飯叫o左好多日,咁最後阿媽就排到尋晚(星期一)先有期,細佬老婆o黎o左香港,但係細佬臨時有 job 接返唔切o黎食,男友由係比老細捉住上唔到o黎,最後就得返 3 個女人食飯囉~



炒田雞,係我特登 order 叫我阿媽整,我好鐘意食田雞,但係我唔識點「湯」,男友就唔食田雞既,所以出街又唔叫得,自己搬o左出o黎呀,有幾年無食過啦~~~ 真好呢~ n_n



炒花蟹,我另一「飛佛」,基本上係海鮮我都十分歡喜,阿媽尋晚整得呢個好好味,唔會太鹹,雖然無乜肉食,我都食o左整整兩隻蟹。



腐乳通菜,都幾好。另外阿媽煲o左一整日o既花膠瑤柱豬骨老火湯,拎o左一壺比男友。

兩日都係咁補,有乜辦法唔肥?!*_*

-----------------------

阿媽送比我o既生日禮物係一隻用o左十幾年o既生鐵鑊 (黑色好重果o的呢~),因為之前我問阿媽佢隻鑊邊度買,佢就送o左佢果隻比我啦。唔好笑呀,因為呢o的鑊有錢都買唔到,用到令立立,我記得我睇 黃 又又 如 寫o野,都有提過佢有隻鑊係阿媽送比佢,跟住佢嫁人,離o左婚就帶埋隻鑊走,鑊不離身o架!

新買o既生鐵鑊要開鑊工序麻煩,要先用豆豉蒜頭咁唔知點樣爆o左先可以用得,因為阿媽怕我煩 (同埋好明顯,我唔識點整),佢就用新買果隻,我就用呢隻舊o架囉~ 新買生鐵鑊只係 $幾十蚊,上海街一帶 / 賣舊式廚具o既地方 都有售。

所以呢,我成日覺得以家出邊買果o的易潔中式鑊賣咁貴幾百一千咁好痴線,係o的唔識煮飯o既人先會買。我無呢隻鑊之前,只係用隻 cheap cheap 平底易潔鑊 ($20, from IKEA) 煮飯,都煮得好食,我相信加埋呢個新鑊呢,嘿嘿嘿~ 一定更正!!!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates