肌研極潤補濕化妝水



在網上看到不少有關這瓶肌研極潤補濕化妝水的好評,就這星期買了來試試。

肌研」極潤補濕化妝水是肌研系列中的皇牌產品,號稱在日本創下每四秒賣一支的暢銷紀錄,由日本樂敦藥廠研發的護膚系列「肌研」,其「極潤」系列主打強力保濕,其獨家配方極潤透明質酸 (又稱玻尿酸,SHA),可改善角質層乾燥問題,保濕能力為普通透明質酸的兩倍,聽起來很勁。整系列均是弱酸性的,溫和不刺激,而且也是無香料、無著色。

用法方面跟一般化妝水不同,因為它的質地比較濃稠,所以是要先倒適量在掌心,用拍的方式才塗在面上,而非先倒在 cotton pad 的上面。個人感想是覺得這產品不錯,有很水潤的感覺,現在初春使用也不覺得很黏,沒有不舒服的感覺。保濕度也的確是蠻強的,如果你的皮膚狀態很不錯,不想塗太多東西上面,把這個當作是比較輕身的精華液使用也很 OK,當然就是有要另配多一瓶較舒爽的 toner 打底啦。

會再買。各屈臣氏萬寧等均有售,HKD$70 / 170ml。
Yvo! 說...

我有用這"肌研"的美白補濕mask, 藍色Packing的, 都只係五十多六十蚊一盒四塊, 都蠻不錯, 我已用了兩盒喇...

匿名 說...

素顏天使: compared with Aquamoist (JUJU), which one do you think is more moisturizing? Thanks!

素顏天使 說...

歐晶瑩 > thanks for sharing.:)

VK > 你係指 JUJU 的邊隻 product? 如果你係指精華素, 佢同呢知化妝水係兩樣野黎架喎. JUJU 果支野係夜用精華, 呢支係化妝水, 日/夜拍完上面都要再加 essence + lotion 架~

我話 "當作是比較輕身的精華液使用也很 ok", 係指你皮膚狀態唔錯, 唔想塗太多野上面果時用.

素顏天使 說...

VK > (續) 這個系列也有精華素的, 不過我沒試用過, 你可以去 Watson's / Manning's 看一下啊~

匿名 說...

有什麼爽膚水推薦牙..保濕又收毛孔的
其實化妝水,卸妝水 是等同的嗎 ?
那又等同爽膚水嗎?

還有問題, 就是如何對付鼻上的黑頭 ?


有勞你的解答了 =)

很好的BLOG

素顏天使 說...

Laiss > 答死人.....

1) 爽膚水推薦......無, 因為我不清楚你的年齡/皮膚性質/敏感度和 budget, 不會胡亂推薦你買這買哪的.

2) 化妝水又可稱作爽膚水, 一般是於潔面後以棉花抹面, 作用是收縮面上的毛孔. 卸妝水故命思義是用作卸妝, 是近年的新產品, 比傳統的卸妝油乾爽. 兩者絕非等同的產品.

3) 如何對付鼻上的黑頭, 方法有很多很多. 大致均為使用一些如黑頭貼/clay狀的鼻膜之類有附著功能的產品, 沾濕了敷在鼻上面, 待乾了以後向上拉, 黑頭就會附在黑頭貼上面的了. 傳統來說, 美容院也會做 "針清" (用針挑/按壓) 的程序來清潔鼻上的黑頭.

btw, 我不是人肉維基啊!=_=

匿名 說...

一直心十五十六買唔買呢枝
聽你咁講, 都係買枝用下
不過冇得用cotton上呀?!
(成日好信唔過自己對手) <--但係用一set雪花秀, 全部都係用手上-_-|||

但都係啦, 買野貴乎藉口(是理由!!!)
既然有個皮膚質地同我差唔多而覺得唔錯
我一定一定會朝聖~

謝呀, 人肉wiki~^^!

素顏天使 說...

H > 你之前不是說過你比我還小兩歲?? 那麼快就用雪花秀了嗎?!!

匿名 說...

=) 真的不好意思
我覺得你很厲害,不其然一次問3題喇
年齡:不到半年17了
皮膚性質:T位油-眼角位 咀位 乾
敏感度:沒什麼敏感的程況出現
budget:UM...物超所值...價廉物美 =)

匿名 說...

對呀, 是小兩歲
不過我是混合性缺水缺油的
我只是根據皮膚狀況去買雪花秀
而唔係因為我年齡嘛
(用的是全橙色的) <--仲要係用人蔘面霜
最攪笑係買個陣個ba姐姐話佢用咗差唔多一個月先唔覺lup
我第一晚已經吸得好好, 一D都冇太潤既感覺
就算早上用都完全沒有問題個種
e+用咗大概年半, 可能皮膚好咗啦 (夠潤)
呢個幾禮拜覺得塊面焗焗地, 個妝有時溶溶地咁
所以想轉下skincare (所以應該會先買"肌研")

但係潤燥既話就會keep住買
因為唔lup又夠保濕, 推薦呢~

匿名 說...

噢噢,原來不是倒在cotton pad上嗎?等我今晚試下用拍的方式上先,這枝東西的確幾潤。

匿名 說...

素顏天使: thanks for your reply.
I used to use B5 gel from Skin Ceuticles (day and night before moisturising cream) but that's really expensive. If I want to replace something similar but cheaper, should it be Aquamoist 精華素 or 肌研化妝水? Many Thanks!

素顏天使 說...

VK > no doubt, Aquamoist 精華素.

但佢同 B5 gel 不同在於 B5 gel 可以 day+night use, 佢只可以 night use. 我都好鐘意用 Skin Ceuticles 的 B5 gel.

匿名 說...

素顏天使: thanks very very much.
yes, the B5 gel is very good but quite expensive for me. Their sunblock is pretty good too.

Nana 說...

-_-"我用左咁耐先知唔係倒係cotton pad,聽朝用個陣要改了= ="
btw 真係好好用~~~=D


見到上面Laiss問關於黑頭,我想問下素顏你有無d咩野產品可以介紹=D (我同Laiss都係16近17)thanks~~ =]

imak 說...

1st time here! hi, nice to meet you all!

juju has 化妝水also, which contains玻尿酸 as well. 我用過覺得ok, but i haven't tried 肌研 yet.

素顏天使 說...

NaNa > 其實我絕對不建議人用任何的黑頭鼻貼或者附著式的鼻膜, 一來有加速擴張毛孔之嫌, 二來也容易拉扯的時候拉傷皮膚. 暫時覺得較有效又不會損害皮膚的是試過在某美容院做的真空吸管機, 用真空吸啜的機器吸走黑頭, 當然不比針清徹底但是比較不會弄損皮膚咯~

匿名 說...

i will travel to korea next weekend, which brand or product u would recommend me to buy, cuz ppl said korea is a good place to shop for skincare or makeup...thanks!!!

素顏天使 說...

Edith > 只簡單答香港無行貨的較大牌子 product. 我推介中上價 O HUI 的產品, 特別是藍色那瓶保濕精華和 O HUI 的面膜. O HUI 在樂天百貨長期是銷售榜的 No.1. 另外聽聞中下價的 innisfree 的 skincare 也很好 (代言人是宋慧喬). makeup 方面產品太多, 你去到試完再話我知啦~ XD

Nana 說...

我都有聽講過,所以其實都只係小學階段試過用鼻頭貼個類証產品(仲要係無效ORZ)

我想問下針清係咪整完會令到個鼻有些少紅腫?? 不過其實整完之後會唔會令個鼻睇落好似有一個一個小洞?? =P(好多問題添~~SORRY YA)
咁我會搵下有邊間美容院有你所指既真空吸管機=] !!!

感謝你喔!!!

匿名 說...

我而家都用緊肌研toner,不過係白潤呢,一樣係幾好用。佢係水狀,美白效果不太明顯,但用完皮膚會較明亮,同時很mild,當mask用又保濕,真係平野有好野。

你用左極潤一排,加上宜家天氣開始濕濕熱熱,你覺得佢對t-zone黎講會唔會太潤呢?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates