益力多四十週年電視廣告

益力多的電視廣告歷來都出過不少好的作品,也不一定是大灑金錢,但起碼能令你回味一笑。今年是益力多的四十週年,有新一輯的電視廣告推出。說老實,我甚少開電視,但有一次我偶然看到這輯廣告,都有頗深的印像。

看今期的《FACE》都有介紹,原來攝影是拍過《2046》和《男人四十》等的關本良,美術指導是《金雞》和《投名狀》的黃炳耀。香港電影市況低迷,電影業人士開工不足,拍拍廣告一不失為一門財路。


可憐天下父母心無錢醫病篇,女主角好靚女啊!


懷舊校園舞會小情侶篇,男主角叫香子俊,曾於電影《無野之城》有全裸演出,並且和林苑(側田前女友)有大膽床戲。女主角 Evelyn Choi 曾拍過 Canon 廣告 (即講少女被電車男跟縱那輯),做咩個口會「wear」到咁大?


扮《黑社會》果欄講數篇


最後再 sharing 一下我的 all time favorite,再遇 Suzuki 篇(2007),睇幾多次都笑得出。
K先生 說...

我愛社團那一條片多啲

阿湯 說...

益力多、酸酸地、唔太貴、好好飲!

gela 說...

我都最喜歡社團那個呀 haha
suzuki 讓我想到一個女同學 實在搞笑加經典呀

by bochu

KKdance 說...

我個人比較喜愛「你今日飲左未」系列, 都好印像深刻~

3EAR 說...

老實講4個都攪盡腦汁.尤其講呀哥出國細佬霸了哥哥間房又到舊機場影送機相果個.
不過妳沒POST...

匿名 說...

我覺得少年syzuki好似鍾嘉欣

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates