FreshKon® ALLURING EYES 大美目攝人系列隱形眼鏡試戴

上次試完 FreshLook Illuminate 星鑽 Con (相關舊文),再接再厲,這一次就試另一個牌子 FreshKon® 的 ALLURING EYES 大美目攝人系列的「大眼仔」con。印像中,FreshKon® 該是首個以「行貨」姿態登陸香港的大眼仔 con 品牌吧!

我是第一次試戴透明 / 黑色以外的隱形眼鏡啦,上面這張就是我的試戴照片 (有化妝),想不到效果很讚呢!上一次那個黑色的有一些看不慣的朋友還是說有點怪怪感,這個咖啡色的則來的很自然,最重要是讓眼神有那種迷惘感 !!(有男性損友告訴我這種眼神男人勁 Buy!!) 我本身的瞳孔也不算小,這個大美目攝人系列的「大眼仔」con 的放大效果我倒是覺得十分適合我,最重要是看起來要有自然感。

舒適度方面也很不錯,因為其含水量都相當高,達 55%!顏色方面除了這個「注目啡」之外還有「閃亮黑」兩色選擇。不過我自己覺得 Color Con 還是不適宜作太長時間的配戴,我自己的經驗是戴這個隱形眼鏡約六小時左右雙眼就開始乾澀了,如果是普通的隱形眼鏡我是戴十小時以上才會有這個感覺。

至於缺點呢,因為我本身是戴開每日即棄型的,這個「大美目攝人系列」則是每月即棄型,要洗 con  對我來說就比較有不習慣啦。還有因為弧度只有一個選擇 (8.6mm),所以請先找試光師驗清楚弧度是否合適才作考慮啊!

看雜誌見到這個隱型眼鏡的相關廣告,現凡於各眼鏡店選配這個「大美人攝人系列」三盒,即送我的美麗日記的白金保濕面膜兩片裝一盒,多買多送。數量有限,送完 即止。

零售價格約 HKD$160 / 盒,每盒一對。於各指定眼鏡店有售,地址可參看這裡

上面的眼部化妝則用了以下的產品:
眼影打底 -- Naris Up 的 Wink Up Eye Color Base 眼影底霜 (相關舊文)
眼影 -- Majolica Majorca 的 BR355 四色眼影盤 (相關舊文)
眼線 -- SEPHORA khôl expert 硬身眼線筆 (相關舊文)
睫毛膏打底 -- LANCÔME Cils Booster Triple Care
睫毛膏 -- KissMe Heroine Make Volume&Curl mascara
妙兒 說...

我發現近來睇親你個blog好多相都只係顯示一個"x"
唔知其他人係咪都同我一樣睇唔到
定係只係我部電腦問題呢?
因為之前唔會咁架 @.@?

素顏天使 說...

MM > 咁神奇? 你講新的 blog entry ??

Bayie 說...

hey i like ur eye make up!
but i think it doesnt show ur lashes clearly or next time u can curl it UP a bit more =P

素顏天使 說...

Bayie > haha 因為我唔係好識影化妝 demo 相, 呢張相個角度係錯左架~ XD 加上無戴假睫毛效果係"削"少少, 特登補多張相響上面啦.

妙兒 說...

係呀!
對上一篇仲衰
淨係得一張相係睇到= ="
等我今晚用屋企個電腦睇睇係咪都係咁先

PY 說...

我從來都好怕大眼仔,但係睇到你戴出黎個效果,竟然心郁郁想試...

素顏天使 說...

PY > 我地去 NU SKIN 個 press con. 果日我係戴左呢個大眼仔o架~

KennyT 說...

又真係幾靚wor衰鬼

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates