再訪 靠得住 (第 N 次)

上星期某天晚上和某人的晚餐,某人有點不舒服,我就提議說不如去吃粥。也幾乎是想都不用想,就去了這家靠得住。從舊店吃到新店,如果人在灣仔 (或者該說是也包括銅鑼灣和金鐘),要吃粥的話差不多是一定會去靠得住。

可惜的是,靠得住已經「靠唔住」。

爽脆滑鯇魚皮不是很多店有賣,我每次來都一定會點。我不知道該怎麼說,女侍把它端上來的時候已經覺得不是很對勁,第一份量是少了許多,魚皮本身的 size 也少了;第二就是這些魚皮仿似是老早泡好煮好了幾萬年。

本來他們家的拆肉泥魚孟粥加上黃沙潤是我的至愛,現在我想我要另覓所愛了。先說很重要的泥魚孟粥底,完全沒有鮮味!粥本身也煮的不夠好,水稀稀。我有夾到那幾條的泥魚孟肉來吃,同樣也是沒有味道的。黃沙潤無黃沙,只是皮黃骨瘦的一塊薄薄的灼豬潤,甚至我覺得是先用水灼過的才放進粥裡頭,我覺得自己在吃橡皮擦。明明該是金黃金黃的一碗粥,現在雪白得一如初中男生的小腿。

某人吃艇仔粥,味道怎麼樣?沒問,不過當我說「o的粥好似差o左好多」,某人還是有點頭稱是的。

最後加點的炒麵,純粹是嘴饞想要一點東西來送粥吃,這碟油膩膩又凍冰冰的東西,跟好吃是沾不上邊邊。不過這麵倒是唯一沒有水準下跌的,因為他們的炒麵一向都是如此 (的不好吃)。

不設加一,買單約 HKD$120,我想短時間之內都不會再回來了。

------------------------------------------------------

靠得住靚粥
地址:灣仔克街7號地下
電話:2882 3268
菜式:港式





檢視較大的地圖
黑人 說...

又一家優質食肆敗於加租維皮
以前勁愛佢地的魚皮

匿名 說...

有無試過登龍街果間健味粥?30幾蚊碗,唔錯,小菜都有誠意(40蚊夜晚套餐幾抵,前日食左荔芋扣肉,好味)

匿名 說...

靠唔住嘅原因好簡單,因為老闆經在超過一年前賣盤。
其實個老闆最近開咗一間豬專門店叫"信得過"
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=35251

素顏天使 說...

黑人 > 如果你鐘意食呢的魚皮,土瓜灣七喜做得幾好。

匿名 6:42 下午 > 多謝推介,等我揾日去試下~

匿名11:29 下午 > 原來係咁~~~ 呢間個名都幾 cute 喎!試得過~

KLY 說...

靠得住賣左比太興集團啦,但信得過又無粥食...

袁健健 說...

健味粥個人認為唔掂,
粥底啖如水,用細魚,魚脯骨多如魚背,
一碗食足半粒鐘,好難搞。
可能有個健字的都要啖味掛。

魚粥都係要去返佐敦新興棧先對路。

聶秀康 說...

又一間傳統老店被集團收購搞得水準下降....正所謂『收死左』!
的租越來越貴以後睇怕都係要食集團式製品!(悲嗚中~)

油麻地東方街間生記吾錯,可以試試...

Rainbow 說...

以前的野食幾好味ga,真係可惜... :(

匿名 說...

(我是潛水人)
魚皮,我覺得何洪記水準keep到~不過好貴!

匿名 說...

賣咗比太興集團呀!

匿名 說...

試吓大王東街新九記,你會鐘意
小新

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates