關於吃的,碎碎唸


Doraya 的「炙燒藍鰭吞拿魚赤身飯」曾經是我相當喜歡吃的一個飯,一段時間沒有來 Doraya,上週五剪完髮之後又和男友去了。

我們二人都點了這個定食,女侍把這個飯端上來時,第一個衝口而出的字是個「削」字!真的「好鬼削」!!吞拿魚片薄的要死,取的部位也不像以往用腩的位置,而且整個東西都是溫溫吞吞的,很懷疑是不是炙燒,我以為是用熱水灼過囉!水準跌的慘不忍睹。

價錢也上漲了不少!2005年開業時這定食只賣 HKD$68,現在已經是 HKD$98 了,加幅達百分之三十。

*****************


男友愛吃 Pizza,不時也會在網上點 Pizza Hut 的外賣。方便得很,價錢不貴,速度又快 (一般是30-45分鐘左右就必定到了)。因為鼻旁長了顆「谷極都唔熟兼且劇痛中」的大暗瘡,以毒攻毒,這一晚就點了新出的「扭扭 Sausage Bites」。外國的 Pizza Hut 不知道有沒有呢?


(宣傳照片)

味道都是和一般的沒兩樣啦,不過扭扭腸批確實是蠻好玩的。用餅皮裹著蜜糖芝士腸段,Pizza 的餅底材料有辣肉腸片 (pepperoni),火腿,蜜桃,菠蘿和碎肉粒。套餐價只是 HKD$205,已經包含一個大批,一客意大利麵,一客雞槌小吃,還有兩個可樂,足夠作我們兩人吃兩餐了!除開每人每餐才 HKD$50,抵到暈!

如果各位有興趣兼有時間,可以試一下自己做,食譜可以參巧這裡

*****************

說起 Pizza,對於鰂魚涌之友這可是喜訊了。

剛逛過在裝修過後在試業中的康怡吉之島,間接令我非常不想搬離這一區哦~ 超市的日貨多了很多,空間大了,雖然價位已是貼近附近 APITA (which means 又加價了),不過 Jusco 還是比之稍微低一點點。最讚還是吃的!除了原本的老麥,Das Gute Cafe (原位置) 和 Pokka Cafe (搬上一層),還多開了兩家新的日本料理。

另外 food court 消失 (好事),取而代之是一家即將開業的板前壽司,一家麻布茶房,超市熱食有 Fat Angelo's 的 Pizza 外賣 (per sliced 只是約 HKD$18-20),還有賣高級蛋糕和巧克力的 Antique Patisserie,地中海雪糕 MADO,和好幾家的日本和果子店等。

最最最叫我驚喜的是有已結業了的山頭火(仍在裝修中),我是他們家的 toro 肉飯(即日本叉燒飯)的超級粉絲!!自從銅鑼灣拉麵橫町那裡關門了以後,就是很想念呢!以後不愁沒好吃了,嘻嘻嘻。

----------------

定食 Doraya
地址:銅鑼灣駱克道451地下
電話:2834 8851
菜式:日本
匿名 說...

美國pizza hut難食到不可置信,近期先有pasta 賣(!)賣哂廣告叫人去order試下咁...需知香港pizza hut咸豐年前已經賣緊....

fox

匿名 說...

果間野好似叫火頭山...(?)
anyways 我比較羨慕你果區會開咁多野...
我都想吉之島開o係我樓下!!
尤其我屋企成日要煮日本野...
羨慕屎人呀~~~~~~~~~~!!!!!

素顏天使 說...

busybee > 山頭火

匿名 說...

yupyup! it was available in the uk before its available in hk!!! frankly, therer much more choices availble in hk than the uk

Blackwidow 說...

Here, pizza has to be original. Any fancy idea won't make it. Too many neighborhood good pizza places so Pizza Hut is just not where we normally would go.

匿名 說...

素顏*
thx!
btw, 外國 pizza 真係只係做 pizza, 唔會搞咁多 fusion 野...
其實食來食去, 始終都係 pepperoni & cheese 最好味...

素顏天使 說...
此留言已被作者移除。
素顏天使 說...

vanb > 你是指哪一個?

fox + Blackwidow > 始終飲食習慣不一樣呢~ 香港人都愛嚐新, 久不久要搞點新花款不然生意很難做.

閱雜誌訪問現在的香港 PH 管理人, 說是改革後 (常常有新款 pizza / 網上訂購 / 送貨速度加快 等等) 生意比之前保守式經營大增達 50% 呢.

busybee > 我個人來說較喜歡吃薄脆的意式批底, 男友則愛吃美式的這種厚身批底.會吃 Pizza Hut 是因為較合乎經濟原則啦~ 正如我都覺得 Baci 好食但總不成餐餐食 Baci 嘛 XD 而且 online 也可以訂購實在是太方便了.

匿名 說...

英國o既pizza hut都無架...仲好難食tim...我o岩o岩係UK番o黎...係香港真係好幸福架...D o野又好食又平選擇又多...連mcdonald's﹑KFC都好食d。

匿名 說...

星期日係jusco 行都好開心, 可惜人太多又湊住我家寶貝, 拿拿聲買完餱就走

鰂魚涌真係好好住, 唔係我家兩老點都唔肯搬

匿名 說...

素顏*
Pizzabox 咪係薄脆批囉 :)

我都好好好鐘意上網買pizza hut!
搞到好似有打電話叫外賣恐懼咁 (well, o係高登的話又會俾人話毒)
上一個留言已想提但忘記左, 有次 online order 但過左網上果個營業時間所以 check out 唔到, 於是打電話去 order, 結果價錢比我上網 order 時平左 $10!!
我當時睇住網上 order 個list唻叫外賣所以兩張單應該係一樣架...!! >:(

匿名 說...

sharon*
我... 我覺得加拿大 KFC 好食過香港好多...
香港冇 hot sauce, 以前o係加拿大 KFC 成日叫 hot wings 再加幾包 hot sauce...
真係諗到都口水流...

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates